המלצה לטלויזיה 50 אינץ', Full HD,ממשק לא "מתוחכם", עדיף סוני או טושיבה

  • פותח הנושא פותח הנושא rfe77
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rfe77

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם

אני צריך המלצה לטלויזיה להורים שלי. מפרט - 50 אינץ', עדיף סוני או טושיבה, Full HD, עם סאונד צלול ונקי. לא מעוניין בממשק "מתוחכם" או אנדרואיד, אלא פשוט וברור, לאנשים שלא בקיאים ברזי הטכנולוגיה. . מחיר - 6500-7000 ש"ח.

מה תמליצו לי?

תודה מראש
 

קח את ההורים לחנות שיצפו בערוצים שהם רואים בבית.
שיבחרו מה שנראה להם הכי טוב.
יש המון מסכים טובים היום. למה דווקא טושיבה או סוני ? סמסונג או פנסוניק לא טוב? לדעתי- יותר טוב..
מה מרחק צפיה ?
 
קח את ההורים לחנות שיצפו בערוצים שהם רואים בבית.
שיבחרו מה שנראה להם הכי טוב.
יש המון מסכים טובים היום. למה דווקא טושיבה או סוני ? סמסונג או פנסוניק לא טוב? לדעתי- יותר טוב..
מה מרחק צפיה ?
טלויזיה כבר נקנתה - סוני 55 אינץ'.
 
תתחדש.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור