המלצה לטלויזיה לסלון

  • פותח הנושא פותח הנושא eyal.
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eyal.

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
אני מחפש טלויזיה לסלון הסלון שלי בנוי ממרחק של 4.5 מטר מקיר לקיר
אני מחפש טלויזיה 50 אינצ
אני יודע שפלזמות האיכות שלהם הרבה יותר טובות מלד, הצבע לא נימרח וכדומה
אני יודע שאיכות הכי גבוהה של שידור שקיים היום היא FULL HD { אני טועה}

אז ככה מה עדיף, פלזמה או LCD?

אני מחפש איכות של צבע , ללא מריחות
אני מחפש פול HD
50 אינצ
האם קיים צפייה באיכות HD גם בתלת מיימד?
כי אני מחפש גם את האופצייה הזאת של תלת מיידי

מה עדיף בתלת מיימד פסיבי או אקטיבי
הבנתי שאקטיבי בטכנולוגיית RF עדיפה על פסיבי

מה ההבדל ביכלל בין פסיבי או אקטיבי

תודה על עזרה וסליחה על הבלאגן
 

מה התקציב? ולמרחק כזה צריך לפחות 60 אינץ .
 
כן אבל יש לי עוד הפרש של ספה שאת זה לא חישבתי

בכל מיקרה
התקציב שלי משהו בסביבות ה4000-5000

יש משהו שאפשר לעמוד בתקציב הזה משהו על רמה טובה שאפשר להנות ממנה
 
ביררתי ויש לי כמה אופציות של TV
מה היתם ממליצים לי

סמסונג 51E550
http://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=820126



או פנסוניק 50ut30

http://www.soundandvision.co.uk/tv/...txp50ut30b-50-inch-full-hd-3d-plasma-tv-600hz


או את המסך הראשון שהציעו לי
פנסוניק TH-P50UT50M
http://www.eurocomdc.co.il/?CategoryID=222&ArticleID=1237
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור