המלצה לטלוויזיה עד 10K

  • פותח הנושא פותח הנושא aboren
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

aboren

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
0
מרחק צפיה 4.5 מטר
שימושים 90 אחוז יס
כל השאר DVD וסרטים ממחשב.
בשלב מאוחר יותר XBOX360 או PS3
אני רוצה ללכת לחנות לראות את הטלוויזיות שתמליצו עליהן
איזו חנות מומלץ
אני מפרדס חנה. ככה שאני אצטרך לנסוע לאיזור המרכז או חיפה.

איזה טלוויזיה כדאי לקנות?
על מה להסתכל בעיניים?
איזה דגמים.
כי אני לא רוצה להגיע לחנות ושהמוכרים יבלבלו אותי
אני רוצה לבוא עם המלצות מסודרות.
תודה
אביב
 

על איזה גודל חשבת ללכת?46,50?
 
למרחק הזה לדעתי 50" לפחות, אבל אתה גם צריך לבדוק בעצמך בחנות.
אבל אז התקציב הוא די נמוך לגודל הזה...
 

למרחק הזה לדעתי 50" לפחות, אבל אתה גם צריך לבדוק בעצמך בחנות.
אבל אז התקציב הוא די נמוך לגודל הזה...

הבעיה בחנויות שהם לא מכיילים טלוויזיות כמו שצריך
ולפעמים ממליצים על טלוויזיה אחת ושמים עליה דגש
אני רוצה לדעת לאיזה כיוון ללכת
אילו דגמים כדאי לי להתקרב אליהם ולאיזה להתרחק
 
כמו שכבר אמרו אתה חייב להגדיל את התקציב כדי לקנות מסך איכותי בגוגל הזה.
 
קפוץ לאינגמה בחיפה,

שם אני מבטיח לך תקבל יחס ושירות נדיר במחוזתינו.
ולא, שם לא ינסו "לדחוף" לך מסך לפי יחס רווחים, אלא לפי צרכים אמיתיים שיתאימו לך
דבר אם ישראל או אלי.
http://www.enigma-av.co.il/contact.php

מעבר לזה במרחק של 4.5 מטר אתה חייב 50" אבל בתקציב הנ"ל אני לא רואה
הרבה אופציות טובות.

יש מצב לשנוי התקציב לכיוון מעלה?
 

שם אני מבטיח לך תקבל יחס ושירות נדיר במחוזתינו.
ולא, שם לא ינסו "לדחוף" לך מסך לפי יחס רווחים, אלא לפי צרכים אמיתיים שיתאימו לך
דבר אם ישראל או אלי.
http://www.enigma-av.co.il/contact.php

מעבר לזה במרחק של 4.5 מטר אתה חייב 50" אבל בתקציב הנ"ל אני לא רואה
הרבה אופציות טובות.

יש מצב לשנוי התקציב לכיוון מעלה?

(Y)
מסכים עם כל מילה
 
הכי קרובים לתקציב הם מסכי פלזמה 50" של פנסוניק (TH-50PH10) או סמסונג (אם נשאר עדיין דגם Q91, שווה לבדוק גם מה מחיר הדגם המחליף שלו).
 
(Y)
מסכים עם כל מילה

לכמה אני צריך לעלות את התקציב?
ואיזה מסך?
 

אתה לא צריך לעשות כלום:
מומלץ לקפוץ לאניגמה וגם אם זה לרק להתרשמות - כמו שעופר אמר אלי וישראל אנשים ישרים והגונים וגם מבינים בתחום.

מעבר לזה במרחק של 4.5 מטר מומלץ 50" אבל בתקציב הנ"ל קשה למצוא אופציות טובות. - כמו שעופר אמר.

ועופר גם שאל - יש מצב לשנוי התקציב לכיוון מעלה?

אני כאמור מסכים עם כל זה - עדיין משהוא לא ברור?
 
אתה לא צריך לעשות כלום:
מומלץ לקפוץ לאניגמה וגם אם זה לרק להתרשמות - כמו שעופר אמר אלי וישראל אנשים ישרים והגונים וגם מבינים בתחום.

מעבר לזה במרחק של 4.5 מטר מומלץ 50" אבל בתקציב הנ"ל קשה למצוא אופציות טובות. - כמו שעופר אמר.

ועופר גם שאל - יש מצב לשנוי התקציב לכיוון מעלה?

אני כאמור מסכים עם כל זה - עדיין משהוא לא ברור?

אוקי.........
כמה לכיוון למעלה
אפשר להזיז את התקציב קצת למעלה.
האם יש מסכים שכדאי לשים אליהם לב
 
מסך 50'' - כאשר בגדול הזה אני גם ממליץ כבר ללכת על FULL HD
ומסכים של חברות טובות בגודל הזה עם רזולציה כזו זה יותר מ 10,000 ש"ח
 

נערך לאחרונה ב:
לדעתי בסביבות 20-30 אלף תוכל למצוא משהו איכותי מאד! למשל ה52A650 של סמסונג שהיא פשוט ברמה גבוה..
 
נערך לאחרונה ב:
מסך 50'' - כאשר בגדול הזה אני גם ממליץ כבר ללכת על FULL HD
ומסכים של חברות טובות בגודל הזה עם רזולציה כזו זה יותר מ 100000 ש"ח

100,000 שקל?

כרמי,נראה לי שברח לך 0 אחד:)
 
100,000 שקל?

כרמי,נראה לי שברח לך 0 אחד:)

תודה - תוקן
 

תתחדש - בחירה טובה
 
תתחדש - בחירה טובה

יכולתי לקחת את הדגם שהוא רק מוניטור ב10K
אבל העדפתי את זה.
מקווה שעשיתי בחירה טובה.
 

תתחדש!בהחלט בחירה טובה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור