נגן המלצה לדאק chord hugo או לדגם אחר מקביל ואף טוב יותר(אם קיים)

  • פותח הנושא פותח הנושא matrix23
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

matrix23

אוהב את התחום
הודעות
58
מעורבות
5
נקודות
8
שלום לכולם,

הייתי רוצה לספר על מקרה שנפל בחלקי השבוע, וגם אשמח לשמוע את דעתכם, לפני יומיים אני וחבר קבענו להאזין למוזיקה, אני חובבן בתחום ועד כה הגעתי לסטאפ הבא:
מגבר משולב של yba ia350
רמקולים elac 249.2
נגן moon 280d + mind2
הזרמה דרך roon + tidal
חבר שלי טען שהוא מבסוט מה-chord hugo הגרסה הראשונה ואני הייתי דיי סקפתי, אז קבענו והוא הגיח עם ה-hugo על מנת לבחון את הסוגיה.
כאמור הבדיקה הראשונה הייתה הדאק הפנימי של ה-yba מול ה-moon, אפשר לאמר שה-moon גבר עליו בעיקר בגלל שהרגיש פחות בלאגן וקצת יותר מפורט.
הבדיקה השנייה הייתה לחבר את ה-hugo ביציאת usb עם מחשב נייד מול ה-moon, הייתי דיי מופתע שה-chord גרם לנו להרגיש שה-moon שטוח לעומתו, הבאס הורגש והיה הדוק, לא לוחץ, לא אכאיב והייתה תחושה של כמעיין מרחב בחלק הקדמי, כשחזרנו ל-moon הרגיש פתאום שטוח - בעייתי עבורי כי קודם כן לא הייתי מודע לזה והכל זרם טוב, כנראה שהאישה צודקת ואסור בתכלית האיסור לערוך השוואות, הטריף אותי!!
הבדיקה השלישית הייתה אמורה להיות סתמית אך העיפה אותנו, חיברנו את ה-hugo ביציאה האופטית דרך ה-Google Chromecast Audio שבעבר רכשתי ואז קרה משהו לא יאומן, חווינו פירוט לא נורמלי של צלילים שלא שמעתי אף פעם, עברתי עשרות שירים שאני מכיר דיי טוב ובכל פעם הסאנוד היה מפורט ומופרד באופן מדויק כל כך, לעומת זאת ככל הנראה זה בא על חשבון הבאס שהרגיש איבד מקום ועבר כמה שורות אחורה ובשירים אחדים תחושת המרחב הצטמצמה, אך עדיין הרגיש שזו הקרבה ששווה לספוג עבור הלכאורה שירים חדשים.

האמת שלא האמנתי כי חשבתי שאם ה-moon לא גרם לי לפעור פה אז כל השטויות שאני קורא על דאקים שגורמים למהפכה הם בולשיט, כעת אני אוכל את הכובע ואישתי נוגסת בי כי אני מחפש לקנות יד שניה או חדש מחו"ל hugo

מעניין אותי אם מישהו התנסה עם ה-hugo או בחברות אחרות וחווה כזה שינוי דרמטי ?

תודה,
 

למה דווקא הוגו (לא שזה רע)? תנסה עוד כמה דאקים - אולי תופתע לא פחות ואפילו יותר...
 
למה דווקא הוגו (לא שזה רע)? תנסה עוד כמה דאקים - אולי תופתע לא פחות ואפילו יותר...
העניין שכמעט בלתי אפשרי לשים יד על דאקים ולקחת הביתה לבחינה, כעת נקודת המוצר שלי היא ה-hugo והצליח להרשים מאד.
השוק מגוון מאד וקשה לדעת מה לחפש, לכן שאלתי אם מישהו התנסה עם ה-hugo ויכול להמליץ על חלופה ראויה ?
 
אם אהבתה את ה Hugo אתה תאהב את ה Qutest.
זה אותו ה Dac רק בלי הגברה לאוזניות.

אני ממש אוהב את ה qutest אבל עכשיו אני משתדרג ל Weiss 501 4ch .. מחכה שיגיע.

הכל שאלה של תקציב.
 

אם אהבתה את ה Hugo אתה תאהב את ה Qutest.
זה אותו ה Dac רק בלי הגברה לאוזניות.

אני ממש אוהב את ה qutest אבל עכשיו אני משתדרג ל Weiss 501 4ch .. מחכה שיגיע.

הכל שאלה של תקציב.
פששש חתיכת שידרוג עשית, אם בכלל אפשר לקרוא לזה שידרוג, מקפצה רצינית לליגה של המקצוענים, דילגת כמה שלבים ישר לטופ !!

אני מניח ששמעת את ה-weiss ונשארת המום, מהניסיון שלך במה שונה מה-hugo?

אגב, גרסת ה-202 של ה-weiss יכולה להיכנס בתקציב שלי, השאלה אם ברת השוואה
 
תתפלא אבל לא שמעתי את רוב המערכת שלי לפני שקניתי, כולל הWeiss שעוד לא קיבלתי.
פחות או יותר קיבלתי את הרעיון הכללי מסירטונים ביוטיוב, קריאה, קונצנזוס ובנתיים יוצא לי רק to punch up

אבל כן יצא לי לבדוק את ה Qutest לפני רכישה בגלל הקירבה לחנות של היבואן.


בתקציב של ה 202 הייתי הולך על ה Holo Spring 3 KTE
 
העניין שכמעט בלתי אפשרי לשים יד על דאקים ולקחת הביתה לבחינה, כעת נקודת המוצר שלי היא ה-hugo והצליח להרשים מאד.
השוק מגוון מאד וקשה לדעת מה לחפש, לכן שאלתי אם מישהו התנסה עם ה-hugo ויכול להמליץ על חלופה ראויה ?
תקציב?
 

תתפלא אבל לא שמעתי את רוב המערכת שלי לפני שקניתי, כולל הWeiss שעוד לא קיבלתי.
פחות או יותר קיבלתי את הרעיון הכללי מסירטונים ביוטיוב, קריאה, קונצנזוס ובנתיים יוצא לי רק to punch up

אבל כן יצא לי לבדוק את ה Qutest לפני רכישה בגלל הקירבה לחנות של היבואן.


בתקציב של ה 202 הייתי הולך על ה Holo Spring 3 KTE
אין ספק אתה בחור אמיץ.
אני מעדיף להאזין לפני רכישה, כנראה שההתנסות שלי עם רכישות ללא ניסיון מקדים לא צלחה כל כך...
 
אגב, באיזה שהוא מקום הענקתי חשיבות לעניין ה-mqa, כעת אני ממש לא בטוח, מרגיש שהדאק הוא זה שנותן את המענה..
 

תתפלא אבל לא שמעתי את רוב המערכת שלי לפני שקניתי, כולל הWeiss שעוד לא קיבלתי.
פחות או יותר קיבלתי את הרעיון הכללי מסירטונים ביוטיוב, קריאה, קונצנזוס ובנתיים יוצא לי רק to punch up

אבל כן יצא לי לבדוק את ה Qutest לפני רכישה בגלל הקירבה לחנות של היבואן.


בתקציב של ה 202 הייתי הולך על ה Holo Spring 3 KTE
מעניין.
חשבת לשלב בין ה- Shindo לבין דאק מנורות ? נניח אלו של Lampizator ?
 
מעניין.
חשבת לשלב בין ה- Shindo לבין דאק מנורות ? נניח אלו של Lampizator ?
חשבתי אבל יקר מידיי (פי 3 במחיר) וגדול מידיי

ולא כזה יותר טוב
 

ממליץ על מכשיר בשליש כסף ממה שרשמתה, דאק של מרנץ DAC1HD , היו לי יקרים לפניו(הגל\אלקטרו\לקסמן ועוד ...) מכשיר קסם, הפתעת המאה.
 
תודה על התגובות.

קראתי על חברת lumin, מישהו התנסה עם הדגמים d2 או t2 בהשוואה ל-chord או בכלל כדאק האם בר יכולת מפורטת ותלת מימדית ?
 
ההבדלים בין דאקים יכולים להיות דרמטיים ולכן אם אהבת את ה-Chord והוא השתלב טוב עם הציוד שיש לך בבית, תקנה אותו.

לדעתי, יחסית למחיר הוא דאק מעולה.
 

תודה על התגובות.

קראתי על חברת lumin, מישהו התנסה עם הדגמים d2 או t2 בהשוואה ל-chord או בכלל כדאק האם בר יכולת מפורטת ותלת מימדית ?
יש כמה וכמה משתמשי לומין בארץ. אצלי זה d2 עם ספק כח של תדי פארדו (יאיר), שעלה על כמה דאקים בגיזרת המחיר שלו. תלת מימדיות וכו' בהחלט.
שים לב שפרט לדאק זה בראש ובראשונה סטרימר ברמה גבוהה ותמיכה רחבה.
 
ההבדלים בין דאקים יכולים להיות דרמטיים ולכן אם אהבת את ה-Chord והוא השתלב טוב עם הציוד שיש לך בבית, תקנה אותו.

לדעתי, יחסית למחיר הוא דאק מעולה.

מסכים עם RoyZx6r :כל-הכבוד:.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור