LCD המלצה לגבי מסך לסלון

  • פותח הנושא פותח הנושא Shay10
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Shay10

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
אני מחפש מסך בגודל של 40 ובמחיר של 3000 לסלון
אני רוצה לנצל את ירידת המחירים בעקבות סוף השנה האזרחית

באמצעות חיפוש באינטרנט מצאתי כמה אפשרויות
ביום שישי אני מתכוון לעשות סבב בחנויות לראות את הדגמיםאני מתלבט בין:

Samsung UA40EH5000

Samsung UA40D5000

Toshiba 40PB200

אשמח להמלצות ותגובות למסכים אחרים

תודה :)
 

מה מרחק הצפיה שלך ?
איך הגעת לדגמים האלה?
 
המרחק הוא 3מ'
ומצאתי אותם בחיפוש בזאפ
 
למרחק .3 מטר מתאים אפילו 60 היתי שם גם70
ממש לא 40 ממרחק כזה לא תבדיל בין ש י
HDR לFULL HD
אבל עם התקציב בעיתי אז גם 51 של
E550 גודל5 1 יכול להתאים שFHD
תמיכה ב3
d
Snert tv
וסטרימיר עם כתוביות בעברית
אבל אני חושב שכדי להשקיע עוד בשביל 740 של שארפ גודל 60 עולה9 אלף

בהצלחה עם תצריך עוד עזרה אני בסקייפ הזה
MATAN6589884
 

התקציב הזה גדול עלי בכמה רמות
אני צופה פשוט מעניין אותי תכני SD וזהו אין לי דרישות מיוחדות
 
דווקא הייתי הולך על פיליפס
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור