המלצה לאלבום ג'אז

  • פותח הנושא פותח הנושא yarino
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yarino

אוהב את התחום
הודעות
349
מעורבות
102
נקודות
43
היי,
אשמח לקבל המלצה לאלבום ג'אז טוב עם איכות אודיו גבוהה.

קובי
 

נגינה של סקסופון,פסנתר ואו גם שירה כשהדגש לאיכות גבוהה.
 
א. שאילתות מסוג זה צריכות להיות בפורום מוזיקה, לא בדו-ערוצי.

ב. אם כבר שואלים, אז כדאי להגיד באיזה פורמט מעוניינים, CD, SACD, תקליט ויניל, קובץ, סטרימינג?
 

אם אתה מחפש בתקליט או CD ,
מוזמן להגיע אלי ואשמיע לך כמה וכמה כאלה
 
תודה לכם, בפעם הבאה אשאל בפורום המתאים.
 

תשמע, זו הבקשה הכי קשה שהיתה פה.
יש אלפים הרי !!
אבל, נשתדל.
תנסה את זה.

 
ראה המלצות האזנה באתר של אור אודיו
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור