המבצע החדש של LG, סקרלט 37 אינץ'+32 אינץ' מתנה, כדאי..?!

  • פותח הנושא פותח הנושא Acejin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Acejin

אוהב את התחום
הודעות
90
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

מה אתם אומרים על המבצע החדש של LG, קונים טלויזית סקרלט 37 אינץ' ומעלה ומקבלים במתנה 32 אינץ' מתנה.

המחיר לטלויזיה 37 אינץ' הוא 6990 ש"ח כולל הובלה והתקנה לשתי הטלויזיות.

אני הייתי מעוניין בה עוד לפני המבצע הזה, ואחי רוצה לקנות טלויזיה 32 אינץ', ככה שהמבצע הזה באמת בא לי בזמן טוב.
רציתי לדעת מה אתם חושבים עליו, האם כדאי ללכת על המבצע הזה? או שבעוד חודש יהיו מבצעים/הורדת מחירים יותר משמעותית שכדאי לחכות להם?

המון תודה.
 

התחום הזה לא עוצר, קרי המחירים יורדים ומבצעים חדשים יוצאים, כרגע זו תקופה של ירידות מחירים ומבצעים, מה שמהווה מצב לא רע בכלל עבור הקונים.
אם המחיר מתאים, הדגם מבוקש ואתה ממילא רוצה וזקוק למסך כרגע, אז לא רואה סיבה מיוחדת מדוע לא לרכוש.
 
חבר קנה 37" לפני כמה ימים.
רואים בה סוף.מומלץ.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור