הלכתי לאיבוד- מרגיש זקן (shocked)

  • פותח הנושא פותח הנושא naylon
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

naylon

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
אז ככה, עד עכשיו הייתה לי טלוויזיה "רגילה" ונהנתי ממנה. לצערי היא שווקה חיים ואני החלטתי להתקדם ולקנות lcd
העניין הוא שהלכתי לאיבוד. לא הבנתי אם עדיף לי לקנות hd או hd ready אם בכלל.
בתכלס אני צופה בסרטים שאני מוריד מדיוידי איכות dvdrip וצופה בטלוויזיה ישירות ללא ממיר - מה שנקרא ערוצי הוט הלא מוצפנים ....
אני לא מתכוון לקנות ממיר ופוחד שההשתדרגות בטלוויזיה תפגע לי דווקא באיכות הצפיה.
דבר נוסף חשוב לי שתיהיה האופציה לצפות בתוכניות גם ב3:4 כי המריחה לצדדים נוראים בעיני...
מה לעשות ???
גלשתי באינטרנט ושאלתי מוכרים וכל אחד אומר לי משהו אחר...

לעזרתכם אודה,

דביר
 

מה התכנים שאתה מתכונן לצפות בהם?
מה מרחק הצפייה שלך?

חשוב לדעת שרוב מסכי ה-hd 1080p נראים פחות טוב בשידורי טלוויזיה רגילים.
 
הדור הנוכחי של מסכי HD מציג תמונה משובחת גם ב SD
ובוודאי ב HD. אין טעם לרכוש מסך היום שהוא לא HD מלא מלבד אם זה לחדרים.
מריחות? לא ראיתי על מה אתה מדבר? אולי מסכים לפני 5/4 שנים.

תקציב? מרחק?
 
אוקי אבל

אוקי , השאלה האי אם אני אקנה hd ולא hd ready כי הרוב היום הם hd האם איכות הצפיה שלי תפגע , כאמור אני לא מחבר את המחשב ומחובר ללא ממיר ישירות להוט. וצופה גם בסרטים שאני מוריד באיכות dvdrip
כמו כן אני חושב לקנות 37 אינצ. מרחק 2-2.5 מטר
יש חברה או דגם מומלצים ?
מיותר לציין שאני לא רוצה להוציא יוצר מדי כסף כי אני מרגיש שגם ככה לא אנצל את היכולות של הטלוויזיה..
לא הבנתי מה זה sd....
תודה רבה
 

SD =שידורי טלוויזיה רגילים.

אם אתה לא מתכוון לראות סרטים ב HD -דבר מוזר בפני עצמו (כשתראה פעם אחת,לא תחזור אחורה...)
תסתפק במסך לא פול HD. חפש LG פנסוניק פיליפס סוני ככה בשליפה.
אני אישית חובב פנסוניק.
 
אז למעשה אם אני לא מתכוון לקנות ולהתחבר לממיר של הוט יס " עדיף לי לקנות hd ready? או שזה לא משנה...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור