הכונו לאירוע השנתי של יורוקום פנסוניק

  • פותח הנושא פותח הנושא shai grinber
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shai grinber

עוסק בתחום
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
צהריים טובים,
בשבוע הקרוב חברי DTOWN עומדים לקבל הזמנה לאירוע שמקיימת יורוקום פנסוניק בסינמה סיטי בראשון לציון.

כמי שאמון על יחסי הציבור של יורוקום פנסוניק, כחבר בפורום וכמי שנוהג מדי פעם להשתתף באירועים השונים, אני יותר מאשמח אם גם נציגי הנהלת מיניליין, לרבות עופר עלמני, יקראו את ההודעה הזאת ויגיעו למאורע.

מבטיח לכם כי מעבר ללמידה ולהתרשמות מקו המוצרים של פנסוניק לשנה הקרובה, תוכלו גם לצפות בסרט מצוין.

שי גרינברג
 

הודעה מוזרה קצת , אבל אשמח לבוא לאירוע
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור