היתחדשתי במסך ואני צריך את עזרתכם .

  • פותח הנושא פותח הנושא the01jackal
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

the01jackal

אוהב את התחום
הודעות
75
מעורבות
0
נקודות
6
אתמול בשעה טובה רכשתי מסך סמסונג LA46A650. ( בקרוב תקבלו פידבקים )
אני צריך איש מקצוע שיבצע חציבה עבור תשתית למסך. + הנמחה של 3 שקעים.
זה די דחוף לי כי זה הפתעה לאישתי שנמצא בחו"ל וחוזרת ביום שני הבא.
אשמח מאוד להמצלות
בברכה.
(great)
 

לצערי אני לא יכול לעזור אז תתחדש וקניתה אחלה של מסך!!!!
 
תבדוק אם יש לך חבר חשמלאי.
אם לא תתקשר לחשמלאי שיעשה את העבודה.
 
המלצה

אני ממליץ לך שאם במבט ראשון אשתך עושה "פרצוף" תתחיל לרוץ ואל תעצור עד שתגיע לאיזור ידידותי:)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור