היצירה החדשה של מרטן

  • פותח הנושא פותח הנושא zapilak
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zapilak

אוהב את התחום
הודעות
226
מעורבות
105
נקודות
43
האמת שמעולם לא שמעתי את הרמקולים האלו , אבל משהוא בעיצוב החיצוני שלהם עושה לי את זה . גם אתם אהבתם את העיצוב שלהם ?

 


הסבר קצר על הרמקול , כאמור מעולם לא שמעתי אותו , אבל העיצוב החיצוני עושה לי את זה , מדובר ב 2 וופרים של 10 אינץ , עם קוטר כזה של וופרים קל לי להאמין שהם יורדים נמוך , עם טוויטר מבוסס יהלום קל לי להאמין שהם עולים גבוה , יחד עם זאת כאמור מעולם לא שמעתי אותם ...
 
הוצגו במינכן, נשמעים טוב גם עם קצת נוקשים, מי שאוהב את סוג הסאונד של מרטן יאהב גם את אלה.

במציאות מדובר ברמקול נאה מאוד.
 

לחובבי המפטי דמטי.... חחחח , האמת לא התחברתי לעיצוב.
 
במחיר צנוע של דירה בתל אביב...

נו באמת
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור