היכן בצפון אפשר לראות את ה PZ700 של פנסוניק?

  • פותח הנושא פותח הנושא eyal
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eyal

אוהב את התחום
הודעות
133
מעורבות
0
נקודות
16
היכן בצפון אפשר לראות את ה PZ700 של פנסוניק?
 

תברר באניגמה או לגאסי
 
תודה!
יש למישהו מושג מה נחשב מחיר טוב למסך הזה?
 
אתה מדבר על ה- 50" ? הוא רק עכשיו יוצא לשוק בישראל
 

כן אני מדבר על ה 50 אינץ.
אשמח אם מישהו יגיד לי כאן או בפרטי כמה הוא שילם
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור