LCD הייסנס

  • פותח הנושא פותח הנושא ducifat
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ducifat

חבר אתר
הודעות
37
מעורבות
0
נקודות
6
משהו יכול להמליץ על דגם מומלץ של היסנס
גודל 50" או 55"
 

אני משתמש ב הייסנס 65 ומרוצה מאוד. אשתי ואחיה קנו עכשיו לאמא שלהם סמסונג 65, יקרה ב 1100 ש"ח מ הייסנס ושווה לדעתי במקרה הטוב 1100 שקל פחות. חבל על כל שקל נוסף.

אריה
 
ממליצה דווקא על מסכי LG עם טכנולוגיית הOLED מסך מושלם, חווית צפייה שאין כמוה
ממליצה בחום
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור