הייסנס 32" לחדרי ילדים

  • פותח הנושא פותח הנושא LIMORM
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

LIMORM

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
ערב טוב,
שוב מבצע של חבר הייסנס LED 32 ב1,390.
מדובר בחדרי ילדים (3 מסכים)
האם יש לכם נסיון עם המסך הנ"ל? האם לחדרי ילדים בצפיה בממיר רגיל של YES זה מספיק?
האם שווה להוסיף עוד 300 ש"ח לכל מסך לסמסונג C530 כאשר אין לנו צורך בFULL HD?
תודה
 

כן. תוסיף 300 שקל. אין סיבה לקנות מוצרי מדבקה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור