היטאצי P42E102A או LG 42PQ300R

  • פותח הנושא פותח הנושא maneger1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

maneger1

חבר אתר
הודעות
46
מעורבות
0
נקודות
0
צריך עזרה מתלבט בין 2 דגמי פלאזמה לצפיה בעיקר יס בשידורי SD ,וחיבור עתידי לממיר YES MAX , מרחק צפיה כ-3.7 מטר מהמסך, כפי שצינתי בהודעה קודמת מקור האור יהיה מאחורי המסך.
לחלופין לפי צרכי הצפיה שלי עדיף לקנות LCD FULL HD NTJS VSDNHO VCTHO -
SONY KDL-40S5500 או PHILIPS 42PFL8404H
יש לציין שכל הדגמים קיבלו המלצות מצוינות בסקירה באתר או בזאפ מגולשים שרכשו את המכשיר. אני ראיתי את הפלאזמה של היטאצי בחנות והתמונה נראת מצוין (יש לציין שזאת הפלאזמה היחידה 42 שהיא FULL HD) ומחירה כ-5300 ש"ח.

אבקש את עזרתכם תקציבי עד 7000 שחכ
 

נערך לאחרונה ב:
היטאצי' P42E102A היא מועמדת ראויה בהחלט לרכישה, יש כאן גם ענין של טעם, לאיזה "אופי / סגנון" תמונה, אתה מתחבר.
 
תקן Full HD 1080 מחייב ב- 1080 שורות, מהבחינה הזו, עונה ה- P42E102A על ההגדרה, אולם מספר הטורים, קטן מהמקובל ועומד על 1024 טורים במקום 1920 כמקובל.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור