פלזמה הטלוויזיה הגיע...! ,לעשות הרצה?... או שאפשר לוותר?

  • פותח הנושא פותח הנושא mat55
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mat55

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
אהלן כולם,

הטלוויזיה הגיע... :) (c450 42" samsung plasma) האם לעשות הרצה? , טכנאי רטפון טוען שאין שום צורך בהרצה ופשוט להתאים את ההגדרות כיצד שאני רואה לנכון...
אותה תגובה הגיע מסמליין...

אז האם באמת אפשר לוותר על ההרצה...? , שאלתי בנוסף מספר חנויות מתמחות ומוכרות היטב בפורום והתשובה היתה שאין צורך בהרצה באופן חד משמעי...

על הדרך:)- מצאתי בשבילכם ובשבילי הגדרות כיול מקצועיות למסך ;)


White Balance Settings
Red-Offset: 22
Red-Gain: 33
Green-Offset: 25
Green-Gain: 25
Blue-Offset: 12
Blue-Gain: 33

Picture Settings
Picture Mode: Movie
Black Tone: Off
Color Temp: Warm 2
Dynamic Contrast: Off
Brightness: 56
Gamma: 0
Contrast: 90
Color Space: Auto
Color: 53
Flesh Tone: Off
Tint: G35/R65
Edge Enhancement: Off
Sharpness:10
Digital NR: Auto
Cell Light: 8
HDMI Black Level: Low
Film Mode:Auto

במידה ואני לא עושה הרצה, האם זה בסדר להשתמש בהגדרות הנ"ל ? לדעתכם צריך לשנות משהו על מנת לא לגרום נזק למסך בשעותיו הראשונות...:rolleyes:?

תודה!, (עדכונים ותמונות יהיו בהקדם האפשרי (lol) )

mat55
 

נערך לאחרונה ב:
בדורות האחרונים אין צורך בהרצה.

תתחדש.
 
תודה על על התשובה,

האם מומלץ אם לא עושים הרצה לפחות לשים את הגדרות הכיול שבפוסט ורק לשנות את הניגודיות והבהירות לערך נמוך? - ליתר ביטחון(Y)
 
כן אתה יכול בשביל השקט הנפשי שלך לכוון לנגודיות נמוכה. (הרבה עושים כך)
 

200 שעות ראשונות, תכוון ניגודיות וגם בהירות על 50% ותשתדל לא לצפות בסרטים עם שוליים שחורים בצדדים (רק סרטים על מסך מלא).
וזהו, פחות או יותר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור