נגן הטוב בעולם? יש מצב...

  • פותח הנושא פותח הנושא גיא
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מגניב .. תתחדש!!

אני עדיין נתקל בהמון דיסקים ברחוב ״שזורקים״ (משאירים על ספסל)
לפעמים גם SACD
 
התחום הזה כמו שהוא יכול להיות קטן ומצומצם ברמת מגבר\רמקול, ככה הוא יכול להיות גם מורחב ועשיר, התחום גם נתון להגדרות אישיות והחלטות אינסופיות ניסיונות תהיות, לפעמים הולכים אחרי איכות הבניה, לפעמים אחרי תג המחיר ולפעמים כל זה לא מעניין רק האוזן, מה שבטוח שמגיעים לנקודה של הינה אני פה ו דיי, זה אף פעם לא מחזיק\סוג של רייקנות, ומחפשים כבר ריגוש חדש.. תתחדש ותהנה ציוד מטורף.
 
בדיוק , ריגושים חדשים , שלי כולם בני 20+ , כבלים ישנים של פעם טובים בהרבה מהחדשים , יוצרו במזרח עם נחושת מטורפת , כל גיד מבודד ממשנהו , היום מתקמצנים או קורעים לך התחת ,
 

מעניין
אני חיפשתי פתרון לנגן לאחר שהלין קאריק שלי שאיתי מסביבות 1995 כבר התעייף והחל לזייף
לפני חודש במקרה נכנסתי לאחר הלוחות ונשימתי נעתקה - ESOTERIC K01XD במחיר של כשליש מהמחיר של דגם חדש . כמעט ללא שימוש (ואגב - יד ראשונה מרופא ועוד קרדיולוג) - כמובן שחטפתי מייד.
מתכנן גם כן להשתמש בו בעיקר כטרנספורט אבל גם כנגן עם DAC נשמע מצויין.
מבין שבגדול הטרנספורט ב-K-01 ובגרנדיוזו כמעט זהה . האם ההבדל בינהם הוא בעיקר בחלק של ה-DAC או שגם במנגנון הטרנספורט יש הבדל ?
 
קודם כל רכשת מכשיר פגז. תתחדש.
הטרנספורט של הגרנדיוזו גדול וכבד יותר מזה של ה-01. השלדה מסיבית יותר ויש עוד כמה הבדלים שאני כבר לא זוכר. בגדול ה-01 הוא גרסה ״מוקטנת״ יותר. למעשה זה הטרנספורט הקיצוני ביותר שקיים בשוק.
בקיצור הטרנספורט של ה-01 מהטובים שיש. הדאק זה כבר סיפור אחר לגמרי. פה מדובר במכשיר אחר לחלוטין.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור