Juiced
חבר משקיען
- הודעות
- 1,326
- מעורבות
- 500
- נקודות
- 113
בארץ מי שיודע איזה סוג שמן מומלץ, לא מעוניין לשתף.
מצאתי רק פיסת מידע אחת באתר של רומי החתול.
תוצאות בדיקת מעבדה של השמן ב RX-5000 הראו צמיגות של 37,
וזה יכול להיות עקב הזיהומים בשמן, ויכול להיות שהשמן התחיל ISO VG 32 כי מישהו דיווח של ISO VG 46 הרגיש סמיך מידיי.
אין הרבה שמנים בסטנדט ״37 ISO Viscosity Grade",
מלבד זה של פז כימיקלים ״פזלוס 37 T״ אבל הוא נמכר רק בכמות גדולה שאין לי צורך בה ואני גם לא יודע עד כמה הוא מתאים
יש לפז כימקלים הרבה סוגים של שמנים בצמיגות 32
שכנראה אחד מהם יהיה מושלם למיקרו סייקי 5000 אבל אני לא הכי מבין בשמנים.
אולי יש פה איזה מהנדס מכונות שיכול לתת כיוון איזה מה 32 יהיה הכי מומלץ לפטיפון?
מצאתי רק פיסת מידע אחת באתר של רומי החתול.
תוצאות בדיקת מעבדה של השמן ב RX-5000 הראו צמיגות של 37,
וזה יכול להיות עקב הזיהומים בשמן, ויכול להיות שהשמן התחיל ISO VG 32 כי מישהו דיווח של ISO VG 46 הרגיש סמיך מידיי.
אין הרבה שמנים בסטנדט ״37 ISO Viscosity Grade",
מלבד זה של פז כימיקלים ״פזלוס 37 T״ אבל הוא נמכר רק בכמות גדולה שאין לי צורך בה ואני גם לא יודע עד כמה הוא מתאים
יש לפז כימקלים הרבה סוגים של שמנים בצמיגות 32
שכנראה אחד מהם יהיה מושלם למיקרו סייקי 5000 אבל אני לא הכי מבין בשמנים.
אולי יש פה איזה מהנדס מכונות שיכול לתת כיוון איזה מה 32 יהיה הכי מומלץ לפטיפון?