החלפת שמן ב Micro Seiki

  • פותח הנושא פותח הנושא Juiced
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Juiced

חבר משקיען
הודעות
1,326
מעורבות
500
נקודות
113
בארץ מי שיודע איזה סוג שמן מומלץ, לא מעוניין לשתף.

מצאתי רק פיסת מידע אחת באתר של רומי החתול.

mol_lubricant_forum.jpg



תוצאות בדיקת מעבדה של השמן ב RX-5000 הראו צמיגות של 37,
וזה יכול להיות עקב הזיהומים בשמן, ויכול להיות שהשמן התחיל ISO VG 32 כי מישהו דיווח של ISO VG 46 הרגיש סמיך מידיי.

אין הרבה שמנים בסטנדט ״37 ISO Viscosity Grade",
מלבד זה של פז כימיקלים ״פזלוס 37 T״ אבל הוא נמכר רק בכמות גדולה שאין לי צורך בה ואני גם לא יודע עד כמה הוא מתאים

יש לפז כימקלים הרבה סוגים של שמנים בצמיגות 32

שכנראה אחד מהם יהיה מושלם למיקרו סייקי 5000 אבל אני לא הכי מבין בשמנים.

אולי יש פה איזה מהנדס מכונות שיכול לתת כיוון איזה מה 32 יהיה הכי מומלץ לפטיפון?
 

.
ערב טוב juiced
.
למה לא לפנות לחברה עצמה, ולשאול.?!
(מה אני מפספס פה).
.
 
.
ערב טוב juiced
.
למה לא לפנות לחברה עצמה, ולשאול.?!
(מה אני מפספס פה).
.
אתה צודק,
אבדוק עם Techdas

למשהו אני זוכר שמישהו בדק ולא קיבל תשובה .. זאת אומרת שהם בעצמם לא כל כך יודעים מה שומש לפני 45 שנה.
 
.
ערב טוב juiced
.
למה לא לפנות לחברה עצמה, ולשאול.?!
(מה אני מפספס פה).
.
החברה כבר לא קיימת…
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור