LCD החלפת טלויזיית סמסונג ע"י היבואן עקב תקלה

  • פותח הנושא פותח הנושא otn
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

otn

חבר אתר
הודעות
28
מעורבות
0
נקודות
1
הטלויזיה שלי בסוף תקופת האחריות. יש לה תקלה שהיבואן לא יכול לתקן.
הוא מציע לנו לקחת טלויזיה מהעודפים, באותו גודל ללא אחריות - החלטנו שלא לבחור באופציה זו.
או
לשדרג למידה אחת יותר גדולה (46) ואז יש 2 דגמים:
1. D5000
2. EH5000
ולקבל זיכוי של 1000 ש"ח.

שאלתי:
1. איזה מבין 2 האלטרנטיבות טובה יותר ?
2. האם זו הצעה הוגנת ?

תודה.
 

אם המכשיר באחריות, זו בעיה שלו שהוא לא יכול לתקן,
שישדרג על חשבונו (זה מה שמקובל בדרך כלל)
 
מה זה בסוף תקופת אחריות , היא באחריות עדיין או לא ?
 
מרחק צפייה ?
מה צופה ? דרך מה ?SD או HD ?
מחשב ? דגם כרטיס מסך ?

איזה דגם היה לך קודם ?
 

תשובות

1. הטלוויזיה באחריות עד סוף החודש.
2. הם מוכנים להחליף לאותו גודל מהעודפים/תצוגות וללא אחריות נוספת או שאקבל
אחד מהדגמים שהזכרתי בזיכוי של 1000 שח מהמחיר הזול בזאפ.
ואז יש לי אחריות.
אני רוצה ׳׳46 אבל לא יודעת אם הדגמים האלה טובים.
חשוב לי שתהיה לי אפשרות לעתיד להתחבר לאינטרנט. כרגע אנחנו רואים טלוויזיה.

מה לבחור?

תודה.
 
אני רוצה ׳׳46 אבל לא יודעת אם הדגמים האלה טובים.
שאלתי

מרחק צפייה ?
מה צופה ? דרך מה ?SD או HD ?
מחשב ? דגם כרטיס מסך ?

איזה דגם היה לך קודם ?

איך אתה רוצה עזרה בדגם בלי תשובות ?
 
לא ענית איזה טלוויזיה יש ברשותך כרגע (התקולה) ?
 

יש לי סמסוונג La40a450c, זה מה שכתוב בצד.
מרחק הצפיה כ- 3.5 מטר.
כרגע צפיה בטלוויזיה אבל הייתי רוצה גם אינטרנט. יש לי ממיר hd.
תודה.
 
אני חושב שלא כדאי ללכת על טלויזיה מהעודפים בטח כשאין אחריות ולכן אני חושב שעדיך לך לקחת את הדגם הבא
46D5000 היא טלויזיה מסדרה יותר מתקדמת
לשאלה אם זה הצעה הוגנת אני חושב שכן בגלל שאחריות שלך מסתיימת בעוד זמן קצר ולכן שווה לך לקחת משהו חדש וגדול יותר במחיר עם הנחה משמעותית
מקווה שעזרתי
 
נערך לאחרונה ב:
האם EH5000 לא מתקדמת יותר ? האם יש הבדל באיכות ? ובאפשאויות חיבור עתידיות ?

תודה.
 

האם EH5000 לא מתקדמת יותר ? התשובה לא ה46D5000 דגם מסדרה יותר מתקדמת דבר נוסף אם זה חשוב לך יש לה 4 חיבורי HDMI לעומת 2 בEH5000
 
האם בדגם D5000 יש אפשרות לראות אינטרנט ללא חיבור למחשב ?

הכוונה היא כשיש לי WiFi בבית או חיבור חוטי לנקודת אינטרנט.

תודה.
 
הנה כל התשובות לדגם שעליו אנחנו מדברים http://www.miniline.com/Samsung/?CategoryID=171&ArticleID=559
מקווה שעזרתי
 

[h=2]האם בדגם D5000 יש אפשרות לראות אינטרנט ללא חיבור למחשב ? לא[/h]
 
D סידרה 2011, מסגרת עבה בלי יכולת SMART. סידרה EH משנת 2012 ולמרות היותה חדישה יותר איכות התמונה זהה, יש לה מסגרת דקה יותר וכומת החיבורים פחתה באופן משמעותי.

בהנחה שאתה לא זקוק ליותר מ-2 חיבורי HDMI (ואם כן אתה יכול למתג ברסיבר) אני הייתי הולך על ה EH רק בגלל האחריות! למה?
כי ה D...אלוהים יודע כבר כמה זמן היא שוכבת או עובדת.
סידרה E היא חדשה כך שלא יכול להיות שעבדה יותר מדי זמן אם בכלל.

רד מהאחריות, חבל לך על הכסף, גם ככה המכשיר הישן שלך גמר אחריות. אז אתה במצב עדיף.
אומנם בלי אחריות אבל עם מכשיר חדש! בלי להוסיף שקל.
לדעתי שווה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור