החלפת טלויזיה???

  • פותח הנושא פותח הנושא Mamuta
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Mamuta

אוהב את התחום
הודעות
296
מעורבות
2
נקודות
18
רכשתי לפני כשנתיים את הדגם של SONY
KD75XF9005 4K
הבנתי שיצאו כמה דגמים משופרים מאז
השאלה היא לאותו גודל של 75"

האם שווה להשקיע בחדשה? או שהעין
לא תקלוט באמת את השיפורים הכוונה במסך.
כל הפיצ'רים אני מאמין שופרו.

האם שווה את הכסף? או להשאר עם מה שיש לי
דגם שאני מאד מאד מרוצה מהיכולות שלו.
חלל הצפיה הוא סלון עם חלונות בגב הישיבה.

תודה.
 

תקלוט ועוד איך.
השאלה מה התקציב ?
לסוני יש מה להציע לך לאולם תצוגה בהרצליה.
בהצלחה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור