החלטתי ללכת על ה PY800

  • פותח הנושא פותח הנושא danistar
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
אחרי בירור של מחירים שעשיתי בכמה חנויות באזור חיפה והקריות הבנתי הצעה יותר טובה ממה שיש לי לא ניתן להשיג . לצערי דווקא בחנויות המתמחות בתחום המחירים והיחס היו מאוד מאכזבים ואני חייב לציין את זה , במיוחד כשהייתי רציני בכוונות שלי לאורך כל הדרך . וההצעה המקורית שלי שהגיעה מאתר אינטרנט של רשת גדולה לממכר מוצרי חשמל וששופרה קצת היתה הכי קורצת . אני מקווה מחר או מחרתיים לסגור את העיסקה סופית ועכשיו אני צריך ללכת ולבדוק כבל של DVI ל HDMI. יש לי כרטיס מסך במחשב של EVERMEDIA מסוג GF9600GSO ( המחשב מבוסס על לוח P35 של אינטל עם מעבד E8400 ועם 2G זיכרון שבקרוב יהפכו ל 4 ) שיש לו יציאות DVI שתומכות ב HDMI ואני צריך כבל ממיר , יש למישהו המלצות איפה ניתן לקנות כבל כזה באיזור חיפה במחיר שפוי ??
 

נערך לאחרונה ב:
שיהיה בהצלחה.
לא היו כבלים כאלו בחנויות שביקרת? אין צורך "להשתגע" עם כבל מטורף.
 
אז מה המחיר הכי טוב שקיבלת ??
 
לצערי הרב , הסיפור ירד מהפרק . היום הודיעו לי מהחנות עם ההצעה שיורוקום העלו את המחיר בקרוב ל 2000 שח ושהמחיר של אתמול לא אקטואלי . שיחררתי את הכסף , הכל היה מוכן ל"חגיגה" אבל מסתבר שיורוקום יודעת גם להשבית כאלו ואין לי טענות אליהם הם סוחרים .

אני אחכה להזדמנות נוחה יותר אני מקווה שאולי לקראת פסח תהיה איזושהיא ירידה . הכסף חוזר לחיסכון .
 

כנראה שגם מהבנק לא יהיה חיסכון גדול מדי עם גובה (יותר נכון נומך) הריבית כיום...
 
המחירים בארהב כל הזמן יורדים,והם מעלים מחירים?כנראה בעקבות השיגשוג העולמי(Y)
שיהיה להם בהצלחה(great)
 
ככה הבנתי את הסיפור . זה לא שאין לי ספקות מכל הסיפור הזה אבל לי זה לא משנה הרבה , יורוקום הפסידו כאן מכירה שכנראה לא משנה להם הרבה , המצב שלהם מספיק טוב שהם יכולים לזלזל בזה .
 

לצערי הרב,מסיבות שיורוקום לא נתנו
המחירים אכן עלו..אני מאמין שזה קשור להתחזקות ה $ ואירו.. וכנראה יש להם עוד סיבות שלהם
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור