פלזמה החלטנו - 50V10M - אבל מה קורה עם הזמינות?

  • פותח הנושא פותח הנושא yigal
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yigal

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
לאחר הרבה התחבטויות החלטנו על 50 אינטש פנסוניק 50V10M.
עיקר ההתחבטות הייתה מול LG PK550 - בגלל שהפער במחיר גדול, ולא היה ברור אם ההבדל באיכות מוצדק.
שקלנו גם סמסונג B550 - אבל התמונה ב LG נראתה טובה יותר - ןפנסוניק עלתה על כולן, אם כי חשוב להדגיש - לא ראינו את הדגם המדובר אם כי את "אחותה הגדולה" - 58 אינטש, ולא ביחד - כי אין.

עכשיו, לכשהוחלט, מסתבר שאין כאלה מסכים זמינים, ונאמר לנו שיש "רשימת המתנה".

האם זה נכון? יש סיבה?
כדאי לשנות החלטה?
 

החנות לא ידעה לומר מהו זמן אספקה?
 
"לא יודעים" זו אכן תשובה בעייתית.
תתקשר ישירות לשירות לקוחות של יורוקום, שהם יספקו לך תשובה.
 

"לא יודעים" זו אכן תשובה בעייתית.
תתקשר ישירות לשירות לקוחות של יורוקום, שהם יספקו לך תשובה.
את זה אני יודע לעשות לבד - אבל לא בשבת.
פניתי לפורום כדי לשמוע דברים שלא יגידו לי שם, כמו: בעיות באספקה, בעיות בדגם, דגם חדש, וכו.
 
יש משלוחה של 50V10 שיכנס לארץ תוך שבועיים, כך לפי יורוקום.
מקווה שזה עוזר.
 
יש משלוחה של 50V10 שיכנס לארץ תוך שבועיים, כך לפי יורוקום.
מקווה שזה עוזר.
תודה !!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור