החלטה על סמסונג 50 אינץ- UE6400H

  • פותח הנושא פותח הנושא DavidL
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

DavidL

חבר אתר
הודעות
14
מעורבות
0
נקודות
1
אחרי המון התלבטויות זו הטלויזיה שתפסה לנו את העין
מישהו יכול לספר עליה? סקירות רלבנטיות?

המחיר - 4350 (אחריות SAMLINE 3 שנים) - נותנים שירות ואחריות טובה?

אודה לעונים! מעוניינים לרכוש..
 

לדעתי המסך הטוב ביותר כיום בשוק .מבחינת עלות תועלת .
 
תודה! טוב לשמוע, החלטנו שנקנה.
הערות נוספות מבחינת מחיר? אחריות?
ההצעה היא של UE. עדיף UA? אחריות SAMLINE דרך אלמ?
מדובר בדגם H, מבין שJ הוא הדגם של השנה..יש טעם בכל זאת לחכות ולקנות? לא היה אותו בחנות... היו סדרות אחרות דגם J.

נשמח להערות נוספות ע"מ להשכיל
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור