tidan39 אוהב את התחום הודעות 56 מעורבות 2 נקודות 8 3/12/22 #1 שאלה, אם אני רוצה להזיז את המסך קדימה אז צריך לתפוס במסך עצמו מכיוון שהוא מאוד רחב אין לי אפשרות לתפוס בצדדים שלו ואומרים שאסור להפעיל לחץ על המסך כדי לא לגרום לשבר אז איפה אפשר לתפוס אותו על מנת לדחוף אותו קדימה?
שאלה, אם אני רוצה להזיז את המסך קדימה אז צריך לתפוס במסך עצמו מכיוון שהוא מאוד רחב אין לי אפשרות לתפוס בצדדים שלו ואומרים שאסור להפעיל לחץ על המסך כדי לא לגרום לשבר אז איפה אפשר לתפוס אותו על מנת לדחוף אותו קדימה?