הזוי

  • פותח הנושא פותח הנושא liranbh
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

liranbh

חבר משקיען
הודעות
1,853
מעורבות
925
נקודות
113
אולי זה מסביר את הויכוחים האין סופיים מה שומעים

 

בעניין הויכוחים, הסרטון אכן ממחיש למה אחד אוהב רמקולים מקרטון, השני קרמיקה והשלישי אלומיניום.....אבל הסרטון ממש לא מסביר מדוע אחד טוען שהוא שומע כבלים/USB/פיוזים וכו' והשני לא.

לדעתי אין כאן בפורום שום ויכוח על "טעם וריח" ותמיד נאמרת כאן המימרה ש"איש כאוזניו יעשה" ......לעומת זאת שומע או לא הוא נושא טעון בהחלט.
 
לא הבנתי את הסרטון .!
ולגבי שומעים כבלים ופיוזים או לא כמה מילים :
אני הייתי ב2 העולמות . בתחילה היתי תכנוקרט שהתחכם
עם כל מני נתונים מדעיים דוגמת אפס ואחד זה רק אפס ואחד ומה יכול לשנות כבל של מטר עם עד השקע החוטים בררה.......אבל גם היתה לי אז מערכת שלא מסוגלת לשקף ולא ממש ניסיתי מוצרי קצה .
כן הרגשתי שהחלפת מגבר שרת בנגן סידי משפרת אבל עדיין היה לי מקינטוש בן 40 שמן וסתום ורמקול לא משהו אבל לאט לאט השתפשפתי השתפרתי בציוד והיום במערכת שיש לי כל שינוי קטן שומעים לטוב ולרע.
פשוט ההמלצה לחדשים בלי להעליב ובלי ויכוחים תנסו ללמוד ממי שכבר עבר דרך ותחסכו המון ביזבוז .
 
טבולה ראסה אני :) לא הבנתי כלום מהסרטון חוץ מזה שהוא קורה ללורל כמה פעמים
 

לא הבנתי את הסרטון .!
ולגבי שומעים כבלים ופיוזים או לא כמה מילים :
אני הייתי ב2 העולמות . בתחילה היתי תכנוקרט שהתחכם
עם כל מני נתונים מדעיים דוגמת אפס ואחד זה רק אפס ואחד ומה יכול לשנות כבל של מטר עם עד השקע החוטים בררה.......אבל גם היתה לי אז מערכת שלא מסוגלת לשקף ולא ממש ניסיתי מוצרי קצה .
כן הרגשתי שהחלפת מגבר שרת בנגן סידי משפרת אבל עדיין היה לי מקינטוש בן 40 שמן וסתום ורמקול לא משהו אבל לאט לאט השתפשפתי השתפרתי בציוד והיום במערכת שיש לי כל שינוי קטן שומעים לטוב ולרע.
פשוט ההמלצה לחדשים בלי להעליב ובלי ויכוחים תנסו ללמוד ממי שכבר עבר דרך ותחסכו המון ביזבוז .
תשאל אנשים מה הם שומעים בסרטון
זה הזוי
חלק יגידו לורל וחלק יגידו יאני
עשיתי את הבדיקה למשפחה שלי
 
זהו שיש שיגידו שהוא אומר יאני
תבדוק

הקשבתי שוב שמעתי רק לורל
מה זה אומר? חרש ? :)
 

לווורללל
 
לא
גם אני שומע לורל
אבל הילדים שלי אמרו שהם שומעים יאני

מעניין, כניראה שכל אחד ממש שומע אחרת
 

בעניין הויכוחים, הסרטון אכן ממחיש למה אחד אוהב רמקולים מקרטון, השני קרמיקה והשלישי אלומיניום.....אבל הסרטון ממש לא מסביר מדוע אחד טוען שהוא שומע כבלים/USB/פיוזים וכו' והשני לא.

לדעתי אין כאן בפורום שום ויכוח על "טעם וריח" ותמיד נאמרת כאן המימרה ש"איש כאוזניו יעשה" ......לעומת זאת שומע או לא הוא נושא טעון בהחלט.
בסרטון ההסבר שצורף כאן בהמשך השרשור הוא אומר שאם לא שאלו האם אתה שומע לורל או יאני היו כאלו ששמעו משהו אחר
יש דיון ארוך בשאלה למה לפעמים מבחן עיוור לא עובד
יש כאן סוג של הוכחה שהראייה משפיעה על השמיעה
בהחלט מעניין
 
באמת הזוי.
אני מתאמץ לשמוע - לורל... וגורנישט.
רק יאני !
ניסיתי גם לשמוע בלי לצפות. רק יאני.
ואגב, אם לדייק... אני שומע : יאמי !
לא יאני.

אבל אני בחברה טובה.
של הילדים.
: -)
 

אני שומע משהו באמצע - YE-A-RI .

יותר מכל המבחן הזה ממחיש את ההשפעה שיש להטיות על התפיסה הפסיכואקוסטית של הצליל בתודעה.

אם לא היינו יודעים מראש מה 2 האופציות כנראה שהיינו שומעים משהו אחר.
 
לא הבנתי את הסרטון .!
ולגבי שומעים כבלים ופיוזים או לא כמה מילים :
אני הייתי ב2 העולמות . בתחילה היתי תכנוקרט שהתחכם
עם כל מני נתונים מדעיים דוגמת אפס ואחד זה רק אפס ואחד ומה יכול לשנות כבל של מטר עם עד השקע החוטים בררה.......אבל גם היתה לי אז מערכת שלא מסוגלת לשקף ולא ממש ניסיתי מוצרי קצה .
כן הרגשתי שהחלפת מגבר שרת בנגן סידי משפרת אבל עדיין היה לי מקינטוש בן 40 שמן וסתום ורמקול לא משהו אבל לאט לאט השתפשפתי השתפרתי בציוד והיום במערכת שיש לי כל שינוי קטן שומעים לטוב ולרע.
פשוט ההמלצה לחדשים בלי להעליב ובלי ויכוחים תנסו ללמוד ממי שכבר עבר דרך ותחסכו המון ביזבוז .

אתה מזכיר את אלו שחוזרים בתשובה ורואים את האור פתאום אז הם אומרים לחברים שלהם ״עזוב אין לך מה לבדוק - אני כבר בדקתי״
:)
 
זה מעניין
לפי הוידאו השני הוא אומר שהוקלט לורל. ושדווקא צעירים שאמורים לשמוע יותר טוב שומעים יאני
אפקט של גיל הלא לא וגיל ההתבגרות?
 

אני שומע משהו באמצע - YE-A-RI .

יותר מכל המבחן הזה ממחיש את ההשפעה שיש להטיות על התפיסה הפסיכואקוסטית של הצליל בתודעה.

אם לא היינו יודעים מראש מה 2 האופציות כנראה שהיינו שומעים משהו אחר.
זהו בדיוק
יצא לי כמה פעמים לעשות לאחרים מבחנים עיוורים שנכשלו בהם אבל היו מוכנים להשבע לי שכאשר הם רואים את הכבל הם שומעים את ההבדל
 
זהו בדיוק
יצא לי כמה פעמים לעשות לאחרים מבחנים עיוורים שנכשלו בהם אבל היו מוכנים להשבע לי שכאשר הם רואים את הכבל הם שומעים את ההבדל
אם יש משהו שאני לא אוהב זה מבחנים עברים למישהו...
אנחנו לא בהסמכה לרפואה ולא במבחן נהיגה, זה תחביב! התחביב הזה לא זול ובאמת שאף אחד לא מוציא סתם כסף כדי לקבל כלום, כבר שמעתי אנשים אומרים את המשפט הזה אך ורק כדי להוכיח את צדקתם, נו באמת, מי אמר לך שכשהוא רואה את הכבל הוא שומע את ההבדל? בוא נגיד שאני לא מאמין לך וגם לרוברט שטוען בדיוק את אותו הדבר אבל כשהציעו לו דו קרב הוא השתפן...
לעומתכם אני הייתי נוכח בהדגמה של נורדוסט שבה החליפו כבלים גם דיגיטלים וגם חשמלים כשבחדר נכחו 20 אודיופילים ספקנים שרק רצו לתפוס את השקר כמו שקהל מחפש את הטריק במופע קסמים ולכולם נפלה הלסת....
אצלי, כל כבל שהחלפתי קיבלתי בהשאלה לסופשבוע כדי לבחון ואני מוכן להבטיח (לא מתערב על כלום) שכל ספקן שיבוא יגלה שההבדל ניכר ואפילו מאוד!
מי שלא שומע הבדלים בין כבלים איכותיים לפשוטים יש לו מערכת סתומה! לא נעים לשמוע אבל זאת האמת היחידה!
 
יש דיון ארוך בשאלה למה לפעמים מבחן עיוור לא עובד

מעניין מה שאתה אומר.....ברפואה וביינות זה דווקא עובד.
 

מי שלא שומע הבדלים בין כבלים איכותיים לפשוטים יש לו מערכת סתומה! לא נעים לשמוע אבל זאת האמת היחידה!

בלי ויכוח, מסכים שיש הבדלים בין כבלים אבל לא מסכים שזה נשמע חרא עם כבל במחיר שפוי
ההבדלים הם לא מנשמע חרא למדהים וניסיתי והחלפתי לאחרונה ויכול להגיד שזה נשמע מעט אחרת אבל הייתי יכול לחיות טוב גם עם מה שהיה קודם
תחשוב על אולפנים מקצועיים אם זה היה כזה משמעותי הם היו משקיעים בכבילה מטורפת אבל הם לא
אם זה טוב להם זה טוב גם לי
וגם הקטע הזה שמי שלא שומע הבדל המערכת שלו חרא,זה לא רציני
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור