הותקנה בהצלחה - SAMSUNG A450 פלזמה - תמונות ועזרה

  • פותח הנושא פותח הנושא הפרסי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

הפרסי

חבר אתר
הודעות
31
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכם,

אמש היה אצלי טכנאי מוסמך ובעל ניסיון של שנים לפי דבריו.

הוא אמר לי שההגדות צריכות להיות כך לפחות ל 6 חודשים הקרובים:

ניגודיות 70
בהירות 50
חדות 32

האם זה נכון ? יחד עם זאת הוא המליץ לי לעשות את ההרצה של מהקובץ שהורדתי כאן באתר למשך 100 שעות !

דרך אגב , ניסיתי כבר הבוקר להתחיל בהרצה אבל כאשר לחצתי PLAY בDVD הוא הראה לי 38 קבצים ואז כאשר הוא התחיל להריץ את הקובץ הראשון הוא נפסק לאחר דקה שתיים אולי זה בגלל שהוא לא יכל לעבור לקובץ השני? כיצד עושים שדיסק ההרצה ירוץ כמו שנאמר כאן ללא הפסקה לופ .

בינתיים תראו תמונות ולגבי הכיוונים למי שמבין שיגיב!
 

תמונות מצורפות

  • 19112008373.jpg
    19112008373.jpg
    KB 69.4 · צפיות: 456
  • 19112008375.jpg
    19112008375.jpg
    KB 52.4 · צפיות: 451
  • 19112008376.jpg
    19112008376.jpg
    KB 68.3 · צפיות: 439
  • 19112008374.jpg
    19112008374.jpg
    KB 37 · צפיות: 429
מה שהטכנאי התכוון זה שהשעות הראשונות של המסך וכן ה 100 הבאות הן השעות שהמסך רגיש יותר לנושא הצריבה.
כדי להיות בטוח נותנים ערכים שהשימוש בהן לא יגרום למסך נזק. כך גם לנושא הקובץ שהוא נתן לך.

לדעתי אתה יכול לצפות כרגיל ומומלץ לעבוד בשלב ההתחלתי עם הערכים הקיבלת - כדי להיות בטוח למרות שהמסכים החדשים הרבה פחות רגישים לצריבה מבעבר.
 
OK - תודה ! אני בכל זאת הורדתי קצת את הערכים בכדי לתת למסך לרוץ כך כמה שעות 100 ? ואז אני אבצע כיול מסודר. לגבי הדיסק הרצה נראה לי מיותר גם כך הבנתי מהמעבדה של סמלייין . נאמר לי לתת בשעות הראשונות 5-20 שעות ראשונות מסך לבן עם קונטרסט גבוה ואז לחזור לערכים הנמוכים. וזאת רק לשעות הראשונות של המסך לאור הרגישות שלו.

ננסה......
 
חברים מספר שאלות

1- לי יש מסך LCD LA46A650 של סמסונג כאשר טכהאי של החברה התקין את המסך הוא לא אמר לי לגבי " הרצה " למסך . האם גל מסכי LCD צריכים הרצה.?

2- אני רואה כי במסך שמוצג בהודעה זו התפריטים הם בעברית איך עושים זאת ?

3- דיברתם כאת על איזו שהוא הרצה של קובץ על המסך, תוכלו להרחיב בבקשה.

בברכה.
 

מסכי LCD אינם זקוקים להרצה.

לגבי עברית, נסה בתפריט SETUP
 
בדקתי ובתפריט שפות לא מופיע עברית.
והמסך נקנה ב אלמ
 
האמת שבדגם ה- 52 גם לא זוכר שהיתה עברית
 

עברית

האם בדגם 42a410
אפשר להגדיר עברית כי לא מצאתי בשפות אזכור לעברית האם צריךfirmware
 
גם אני קניתי את ה- PS42A450 ובהגדרות אין עברית...
הפלזמה היא של סמליין. משהו עוד נתקל בבעיה?
תודה,
אמנון.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור