הורדתי את "ברבור שחור" קובץ בלו ריי 14 ג"ב

  • פותח הנושא פותח הנושא יוסףש
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ממש לא צבוע

תגיד לי ,אם לא הייתה עובד בעבודה הזאת לא הייתה מוריד סרטים?
צבוע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


בתעשיית המוזיקה אינני עובד

ומוזיקה כמו סרטים אינני מוריד ברשת באופן בלתי חוקי

אלה קונה

תתפלא

יש אנשים בארץ הזו שאינם גנבים

:cool:(lol):cool:
 
אני לא מאמין לך,אולי אני גנב,אבל אתה בטוח שקרן.
 

אני לא מאמין לך,אולי אני גנב,אבל אתה בטוח שקרן.


אתה מוזמן בכל רגע לבקר ולראות את אוסף המוזיקה שלי שכולל הרבה תקליטורים ותקליטים
שכולם נקנו בכסף מלא

אין לי סטרימר בבית

וגם אני לא מרשה לאף אחד לצרוב מוזיקה שבבעלותי

לא כולם גנבים בארץ הזו

יוסף יקירי

:cool:(lol):cool:
 
נערך לאחרונה ב:
ברור שהוא לא באיכות טובה

הסרט שהורדתם גנבים שכמותכם הוא בוודאי עותק שצולם על ידי מישהו בבית הקולנוע במצלמה

וזאת מכיוון שהסרט עוד לא יצא בכלל בדיוידי או בבלו ריי

והוא ייצא רק בסוף חודש מרץ

מה שאומר שבעיקר מגיע לכם גנבים שכמותכם

מה הבעייה לשכור סרט בספרייה??????????????????

מעניין איך היית מגיב יקירי אם מישהו היה גונב לך פרנסה ועוד כותב על כך בפורומוים באינטרנט

הורדת סרטים אינה חוקית

והיא פשע ששווה לגניבה

הגיע הזמן שגם בארץ יתחילו לטפל רשויות החוק באנשים מסוגך

יום נעים

:cool::cool::cool:

מה הבעייה לשכור סרט בספרייה??????????????????
אז זהו שאין יותר ספריות סרטים.
ההורדות הבלתי חוקיות גרמו\גורמות לסגירת הספריות .
כדי להנות מסרט טוב ,צריך להוריד סרטים מהאימיול.

הורדת סרטים אינה חוקית

צודק!!!
אבל היא יותר נוחה מללכת לקולנוע ולראות סרט.
 
נערך לאחרונה ב:
עד שקניתי מחשב לא היה ברשותי אפילו דיסק צרוב אחד ,יש לי לפחות 1000 דיסקים מקוריים ואפילו לא דיסק צרוב אחד!
לרבות כל הדיסקים של בוב דילן,לאונרד כהן,לד זפלין והמון טובים,אבל אז גיליתי את האימיול,גם איכות השירים טובה יותר,וגם בשביל שיר אחד אני לא צריך לקנות דיסק שלם,ולא תאמין ידידי,נכנסתי לדיסק סנטר בדזנגוף סנטר וכל הדיסקים בזמנו שקניתי ממיטב כספי קוצצו יותר מבחצי,וזה מחזיר אותי לשאלה הבראשית שלי אליך,מי גנב קודם?!
מי ניצל את מעמדו בעשיית כסף על ההמונים ונתן למיעוטי היכולת לצפות מהצד במתרחש,ושוב,אני בוחר לא להאמין לך,אני עדיין בטוח שאתה משקר,ולא רק שאתה מוריד מוסיקה במחשב,אלא גם סרטים,אני משוכנע בכך.
וכמו שיעקב ציין מעלי,אם היית מעודכן (ואתה לא,כי אתה מוריד סרטים "גנב" כמוני)היית יודע שספריות הסרטים שייכות למאה ה 20,תהיה בריא.
 

עד שקניתי מחשב לא היה ברשותי אפילו דיסק צרוב אחד ,יש לי לפחות 1000 דיסקים מקוריים ואפילו לא דיסק צרוב אחד!
לרבות כל הדיסקים של בוב דילן,לאונרד כהן,לד זפלין והמון טובים,אבל אז גיליתי את האימיול,גם איכות השירים טובה יותר,וגם בשביל שיר אחד אני לא צריך לקנות דיסק שלם,ולא תאמין ידידי,נכנסתי לדיסק סנטר בדזנגוף סנטר וכל הדיסקים בזמנו שקניתי ממיטב כספי קוצצו יותר מבחצי,וזה מחזיר אותי לשאלה הבראשית שלי אליך,מי גנב קודם?!
מי ניצל את מעמדו בעשיית כסף על ההמונים ונתן למיעוטי היכולת לצפות מהצד במתרחש,ושוב,אני בוחר לא להאמין לך,אני עדיין בטוח שאתה משקר,ולא רק שאתה מוריד מוסיקה במחשב,אלא גם סרטים,אני משוכנע בכך.
וכמו שיעקב ציין מעלי,אם היית מעודכן (ואתה לא,כי אתה מוריד סרטים "גנב" כמוני)היית יודע שספריות הסרטים שייכות למאה ה 20,תהיה בריא.

כמה חוצפה באיש אחד, לא ייאמן !!!

זה שיש לך אימיול לא נותן לך הזכות להוריד בצורה לא חוקית שירים וסרטים. כמו שיש לך סכין לא נותן לך הזכות לדקור מישהו. ואם אתה כל כך נהנה להוריד דברים ולא לקנות דיסקים פיזים, אז למה שלא תוריד בעזרת האתרים שמאפשרים לך לקנות את התוכן ואז להוריד אותו. וכן הורדה של מוזיקה היא גניבה לכל דבר ועניין !!!!
 
עד שקניתי מחשב לא היה ברשותי אפילו דיסק צרוב אחד ,יש לי לפחות 1000 דיסקים מקוריים ואפילו לא דיסק צרוב אחד!
לרבות כל הדיסקים של בוב דילן,לאונרד כהן,לד זפלין והמון טובים,אבל אז גיליתי את האימיול,גם איכות השירים טובה יותר,וגם בשביל שיר אחד אני לא צריך לקנות דיסק שלם,ולא תאמין ידידי,נכנסתי לדיסק סנטר בדזנגוף סנטר וכל הדיסקים בזמנו שקניתי ממיטב כספי קוצצו יותר מבחצי,וזה מחזיר אותי לשאלה הבראשית שלי אליך,מי גנב קודם?!
מי ניצל את מעמדו בעשיית כסף על ההמונים ונתן למיעוטי היכולת לצפות מהצד במתרחש,ושוב,אני בוחר לא להאמין לך,אני עדיין בטוח שאתה משקר,ולא רק שאתה מוריד מוסיקה במחשב,אלא גם סרטים,אני משוכנע בכך.
וכמו שיעקב ציין מעלי,אם היית מעודכן (ואתה לא,כי אתה מוריד סרטים "גנב" כמוני)היית יודע שספריות הסרטים שייכות למאה ה 20,תהיה בריא.

זה שעד היום לאעשית את זה לא פותר אותך. יש דבר שנקרא "להשאיר את הכביסה המלוכלכת בבית". עדיף מאשר לעשות את זה מול כל הפורום. מוריד? תוריד. לא רוצים לדעת מזה!
 
צלבתם/שיפדתם את הבחור מכל כיוון אפשרי

חסר כיסא חשמלי או סקילה באבנים וזהו !

יאללה תניחו לזה כבר - ומספיק כבר עם הצדקנות.
 

לא.
אבל , אין לנו בעיה אם יוריד או לא. זה לא עניינו. יש כן בעיה עם זה שהוא מצטדק ומנסה להוכיח שזה בסדר.
 
אהההההה עכשיו זה לא עיניננו אם הוא מוריד סרטים, שכחת שנאמת לי בהתחלה עד כמה שזה מאוד מעניין אותך שאני מוריד סרטים ועכשיו פתאום אתה רואה שאתה בעמדת מיעוט אז החלטת מזה שנמאס לך מזה שאני מצטדק,מי אתה בכלל?! פחחחח
וראית שעופר מחזיר לך נכנסת למגננה והחלטת שלכל הפורום יש בעיה עם זה שאני מצטדק,טמבל!
 
עד שקניתי מחשב לא היה ברשותי אפילו דיסק צרוב אחד ,יש לי לפחות 1000 דיסקים מקוריים ואפילו לא דיסק צרוב אחד!
לרבות כל הדיסקים של בוב דילן,לאונרד כהן,לד זפלין והמון טובים,אבל אז גיליתי את האימיול,גם איכות השירים טובה יותר,וגם בשביל שיר אחד אני לא צריך לקנות דיסק שלם,ולא תאמין ידידי,נכנסתי לדיסק סנטר בדזנגוף סנטר וכל הדיסקים בזמנו שקניתי ממיטב כספי קוצצו יותר מבחצי,וזה מחזיר אותי לשאלה הבראשית שלי אליך,מי גנב קודם?!
מי ניצל את מעמדו בעשיית כסף על ההמונים ונתן למיעוטי היכולת לצפות מהצד במתרחש,ושוב,אני בוחר לא להאמין לך,אני עדיין בטוח שאתה משקר,ולא רק שאתה מוריד מוסיקה במחשב,אלא גם סרטים,אני משוכנע בכך.
וכמו שיעקב ציין מעלי,אם היית מעודכן (ואתה לא,כי אתה מוריד סרטים "גנב" כמוני)היית יודע שספריות הסרטים שייכות למאה ה 20,תהיה בריא.

אני מאוד מעודכן תאמין לי

למזלי ספריית האוזן השלישית נמצאת במרחק 100 מטר מהבית שלי

ותאמין לי שאוסף הסרטים שיש שם לא משתווה לשום דבר שאני מכיר אפילו בעולם

ושוב אני חוזר ואומר

כל המוזיקה אצלי בבית היא מקורית

גם כי זו גניבה להוריד מוזיקה

וגם כי מוזיקה ממחשב נשמעת *** לטעמי

אני בכלל בשנים האחרונות חזרתי לתקליטים


זה שיש אי מיול

ממש לא מצדיק גניבה

או נותן לה לגיטימציה

עדיין הורדת סרטים ומוזיקה היא דבר בלתי חוקי ששווה לגניבה בכל מובן

:cool:(lol):cool:
 

קודם כל ידעתי שתגיד על האוזן השלישית,כי זאת החנות היחידה שיש.
בוא נעבור לנושא אחר ברשותך,
בפני כל הפורום אני שואל אותך שאלה פשוטה,ונראה אם אני אמשיך את הדיון הזה,
אם היית נהג מונית,היית מוציא קבלה על כל נסיעה?
 
קודם כל ידעתי שתגיד על האוזן השלישית,כי זאת החנות היחידה שיש.
בוא נעבור לנושא אחר ברשותך,
בפני כל הפורום אני שואל אותך שאלה פשוטה,ונראה אם אני אמשיך את הדיון הזה,
אם היית נהג מונית,היית מוציא קבלה על כל נסיעה?


אתה באמת משווה לעבודה "בשחור" משמע אי שילום מיסים מלאים למדינה

להורדת מוזיקה וסרטים בלתי חוקית באינטרנט שפוגעת ביוצרים??????????

give me a break

mr yosef

ואני באופן אישי כשעבדתי כנהג מונית בתקופת לימודיי נסעתי תמיד רק עם מונה או בתשלום קבוע מראש שבסופו תמיד ניתנה קבלה

תקרא לי יורם

פחדן

חנון

מה לעשות ככה אני

:cool:(lol):cool:
 
כן אני משווה,שנייהם זה גניבה.
 

אז אני מבין מדבריך יוסף, שאתה גם אומר שזה בסדר להעלים מס. הרי שניהם אותו דבר מבחינתך.
 
אז אני מבין מדבריך יוסף, שאתה גם אומר שזה בסדר להעלים מס. הרי שניהם אותו דבר מבחינתך.

פאדי הכעס שלי על הקולנוע בכלל לא קשור לשחיתויות ,אלא רק לחוויה אישית שגרמה לי לשנוא את כל העסק הזה,אבל ההצטדקות פה חרגה מגבולות ההגיון.
שבת שלום.
 
אז אולי תספר לנו מה הייתה החוויה האישית שגרמה לך לסלידה כל כך גדולה מהתעשייה
 

פאדי אני כבר כתבתי על זה,אין טעם להמשיך להרחיב את הדיון הזה,שתהיה שבת שקטה.
 
עדיין הורדת סרטים ומוזיקה היא דבר בלתי חוקי ששווה לגניבה בכל מובן

נכון מאוד !!
כלומר זה לא בדיוק כמו לגנוב לי את האוטו כי אין לי בדיוק אוטו שמשכפל את עצמו אוטומטית ואף פעם לא נגמר או במילים אחרות מכרה זהב במקרה שהאוטו שלי מוצלח (ולא איזה אוטו אינדי לשם האומנות שבקושי מאפשר לי לסיים את החודש ואף אחד אפילו לא רוצה לגנוב אותו מרוב שהוא לא מבוקש) אבל לא משנה...

בעצם כן משנה, כשאני חושב על זה שוב זה לא בדיוק "גניבה בכל מובן". וכשאני חושב על אולפני הסרטים העשירים בטירוף שמהם "גונבים" 92% מהסרטים ברשת (הערכה) פתאום זה לא נשמע לי כלכך נוגע ללב.
בהתחשב בעובדה שבשביל לשלם על כל סרט שאני רואה (אני = משל לכל אדם בעולם המערבי) אני צריך להוציא על סרטים יותר מאשר על בריאות או כל דבר אחר, הייתי אפילו אומר שזה די מכעיס שמישהו בפורום ציבורי שלא שייך לו צועק על אנשים אחרים בשביל לתחזק את הפרנסה שלו (וחשבתי שלשם זה יש כותרת "עוסק בתחום" או משהו כזה).

כמובן יש את התחום של יוצרי האינדי, ואת התחום של סרטים בשביל האמנות, ואת התחום של "אנחנו עושים סרטים בשוק כלכך גרוע שלא ברור עד כמה יש לנו קהל יעד.." ועוד הרבה נדכאי החברה של תעשיית הסרטים,

אבל...

כל איש שיווק מוביל יגיד לך שההורדה של הסרטים במקרים אלה היא רק גורם שיווקי נהדר ולפי כל מודל כלכלי תעשה בשורה התחתונה רק טוב לאותם "נדכאי החברה" של תעשיית הקולנוע (בדיוק כמו שעשתה למייקרוסופט הקטנטנה בזמנו).
אז רגע - מה עם האחרים? המובילים של מצעדי ההורדות והגנבות בביטורנט או באימיול או באני לא יודע מה: אווטר, מלחמת הכוכבים, מת לחיות, הנוסע השמיני, ספרות זולה, אישה יפה וכל שאר הבלה בלה בלה שכולנו פוגעים בהם, במגה עשירים האלה שבעזרת קצת עבודה קשה יצרו מכרה זהב שמחזיר להם פי כמה וכמה על ההשקעה.
ואני נזכר גם עכשיו בתעשיית המוזיקה שהתעלמה מדרישות הצרכנים ומהרגלי הצריכה החדשים שלהם, ניסתה להלחם בהם ו.... אופס, איבדה את מודל המכירות בכלל לחברת מחשבים בשם אפל. מממ... אז כנראה למה ש"העם" רוצה יש חשיבות בעולם כלכלי וכנראה "צעקות" על המורידים בפורומים או בבתי משפט משולות להתנהגות לא מוסרית ולא סוציאלית בעליל שנועדה לכישלון מראש (אולי, מי יודע.... ;) ).


אז בשורה התחתונה,
איפה הפרופורציות בדיוק בין הזעקה למציאות? האם הזעקה שאנו שומעים כאן משולה לאותו יבואן X בפורום שבדרכים לא דרכים מעודד את קניית מוצרו וקוטל ומבזה את קניית מוצרי המתחרים (בכדי לצמצם כמה שאפשר את ההפסדים שלו)?

* הדברים כאן נכתבים כנקודה למחשבה לקוראים ולא בדיוק כשאלה או כתשובה לאדם זה או אחר. כמובן הדוגמאות כאן הן ספציפיות וכללית אבל המגמה והכוונה ברורה. הנושא ישאר תמיד כאחד שהוא לא שחור או לבן אבל חשוב לדעת שיש שני צדדים למטבע.
 
אז אני מבין שזה מעליי הוא אשכרה רובין הוד (דופק את העשירים ונותן לעניים). ופספסתי את הקטע שבו צריכים לראות סרטים כדי לחיות. מודבר בבידור למען השם, יש לך כסף תהנה ממנו, אין לך כסף, לא תהנה ממנו אבל זה לא יפגע לך בחיים או בבריאות שלך.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור