הואילו נא להמליץ לי על חנויות טובות באזור המרכז, שבהן אוכל לצפות במסך 42cv500 של

  • פותח הנושא פותח הנושא zvib4
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zvib4

חבר אתר
הודעות
31
מעורבות
0
נקודות
0
TOSHIBA, ושיאפשרו לי בהן לצפות בה גם בשידורי SD של הוט וגם בשידורי HD?
תודה רבה למשיבים.
 

בעקבות הביקורת המחמיאה על ה-42cv500 החלטתי פשוט "ללכת"עליה.

אך מתוך זה שהפנמתי את המלצתכם: טוב מראה עיניים מהלך נפש, לפני שאני מבצע את המעלל, קרי רוכש את גברת טושיבה, רוצה אני לשזוף בה את עיניי.
ואולם אשמח אף אגיל אם תוכלו לסייע בעדי במציאת חנות או שתיים שבה אוכל להפיק את זממי - צפייה מקפת בעלמה, לפניי ולפנים, בדפיניציה הסטנדרטית ובזו הגבוהה. בכך תחסכו ממני את כיתות הרגליים והחיזור המייגע על פתחי חנויות בחיפושים אחר זו המציגה את הכלה המיועדת.
תודה רבה למסייעים.
 
רוב תודות על תשובתך המהירה, אך עדיין נותרתי וחצי תאוותי בידי.

ברשימה שאליה הביאני קישורך מופיעה למעשה חנות אחת: הוליווד סינמה סטור (החנות הנוספת ששמה מופיע מפורשות ברשימה היא חנות העודפים, ולפי תיאורה, קרוב לוודאי שלא יוצג בה מכשיר חדש, אשר אך זה יצא לשוק. חנויות אחרות ברשימה הן חנויות אינטרנט, שכמובן אינן מציגות דבר, וחנויות שיווק מורשות, שאני לפחות, לא הצלחתי להבין מי הן ומה הן).
סוף דבר: היודע אתה אם אותה הוליווד סינמה סטור לחנות טובה תיחשב, והאם אוכל לצפות בה בטלוויזיה נשואת הדיון בסוגי תכנים שונים (שידורי SD, שידורי HD, DVD וכו')?
סליחה על הטרחה ותודה רבה.
 

מכיוון שדגם זה יצא רק השבוע, לא יודע לומר לך בדיוק לאיזה חנויות כבר הגיע לתצוגה.
הוליווד אמורה לדעת להציג אותו בתנאים שונים.
בקישור שנתתי, אתה בוחר "חנויות שיווק מורשות", אח"כ בוחר מהרשימה מותג TOSHIBA, איזור המרכז, עיר (למשל ת"א) ואתה מקבל רשימת חנויות, גם עם טלפונים לבירור.
 
שוב תודה רבה רבה על ההיענות המופתית,

ושנה טובה ומבורכת.
 
בשמחה ובהצלחה!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור