H han98 חבר אתר הודעות 30 מעורבות 0 נקודות 0 3/12/07 #1 שלום בכל פעם שאני מדליק את ה-lcd שלי, philips. לוקח לה משהו כמו 7 שניות להידלק,לא רואים כלום ואז ישר רואים תמונה. זה רגיל ? או שזו בעיה?
שלום בכל פעם שאני מדליק את ה-lcd שלי, philips. לוקח לה משהו כמו 7 שניות להידלק,לא רואים כלום ואז ישר רואים תמונה. זה רגיל ? או שזו בעיה?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 3/12/07 #2 מנסיוני עם מסכים אחרים (LCD או פלזמה), זה די רגיל