הדגמים החדשים של פיוניר (5 ס"מ עובי) בקרוב בארץ

  • פותח הנושא פותח הנושא shark
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shark

עוסק בתחום
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
0
פיוניר השיקו מסכים חדשים בעובי 5 ס"מ בסידרת ELITE , המסך הוא מוניטור ללא טיונר
והוא כמובן מולטי סיסטם.

למסכים הללו אפשרות כיול יחודי + מעבד תמונה חדש.
 

מאוד מעניין איך הם יתמדדו עם מתחרים מבחינת תמונה..
 
כבר בדקנו מסך מהדגמים החדשים: את ה- פיוניר 5090
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור