S shark עוסק בתחום הודעות 18 מעורבות 0 נקודות 0 8/9/08 #1 פיוניר השיקו מסכים חדשים בעובי 5 ס"מ בסידרת ELITE , המסך הוא מוניטור ללא טיונר והוא כמובן מולטי סיסטם. למסכים הללו אפשרות כיול יחודי + מעבד תמונה חדש.
פיוניר השיקו מסכים חדשים בעובי 5 ס"מ בסידרת ELITE , המסך הוא מוניטור ללא טיונר והוא כמובן מולטי סיסטם. למסכים הללו אפשרות כיול יחודי + מעבד תמונה חדש.
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 8/9/08 #2 כתבנו על דגמי פלזמה פיוניר החדשים: http://www.dtown.co.il/index.php?news=453
A A.B אוהב את התחום הודעות 56 מעורבות 0 נקודות 0 10/9/08 #3 מאוד מעניין איך הם יתמדדו עם מתחרים מבחינת תמונה..
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 11/9/08 #4 כבר בדקנו מסך מהדגמים החדשים: את ה- פיוניר 5090