הגשמתי חלום מ-1981 עידכון למערכת שלי

  • פותח הנושא פותח הנושא SONYES
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

איזה סיפור יפה, שתהיה לך שנה טובה, שנת התגשמות כל חלומותיך (ורד)
 
מהמם, תתחדש
שנה טובה
תודה רבה אומנם צולם במצלמת פון ענתיקה אך התוצאה מרהיבה
הפעלתי את שתי מערכות בו זמנית
וי וי איזה כיף לשכנים
שנה טובה (ורד)(ורד)(ורד)
 

איזה סיפור יפה, שתהיה לך שנה טובה, שנת התגשמות כל חלומותיך (ורד)
שנה טובה ומבורכת
כן בהחלט ההיתי חייל ממש התגנבתי להיכל התרבות לשמוע חזרות ועד שפשוט ביקשתי רשות וזו היתה לרשותי עד 1992/3 לצפות ולשמוע ממש הקלטה מקרופונים לאולפן וכמובן בזמן המתאים שאלתי את המהנדסים שאלות מסויימות -ראיתי את ברנשטיין שומע את הקלטה שלו לאחר הקונצרט ב1982 בסטרוינסקי
ועוד הזדמניות שונות הגיעו DGG /EMI להקליט את פרלמן בעיקר עם מהטה מרתק מרתק
חלק מהדברים שהייתי יכול להצטיין בו בין דברים זה הנדסת סאונד

שנה טובה
 
שנה טובה
תודה רבה אומנם צולם במצלמת פון ענתיקה אך התוצאה מרהיבה
הפעלתי את שתי מערכות בו זמנית
וי וי איזה כיף לשכנים
שנה טובה (ורד)(ורד)(ורד)
איזה סיפור מגניב.
המערכת הזו שווה תמונות טובות יותר, שנהנה גם אנחנו.
 
איזה סיפור מגניב.
המערכת הזו שווה תמונות טובות יותר, שנהנה גם אנחנו.
תודה
הנה אומנם מצילום מטלפון אבל זה אחרי השינוי בחדר
IMG-20210326-WA0006.jpg
IMG-20210327-WA0007.jpg
IMG-20210326-WA0002.jpg
IMG-20210326-WA0006.jpg
IMG-20210327-WA0007.jpg
IMG-20210407-WA0050.jpg
IMG-20210407-WA0052.jpg
IMG-20210407-WA0054.jpg
IMG-20210326-WA0002.jpg
IMG-20210407-WA0054.jpg
IMG-20210407-WA0054.jpg
 

תמונות מצורפות

  • IMG-20210326-WA0002.jpg
    IMG-20210326-WA0002.jpg
    KB 64.3 · צפיות: 346
  • IMG-20210326-WA0006.jpg
    IMG-20210326-WA0006.jpg
    KB 84.5 · צפיות: 389
  • IMG-20210327-WA0007.jpg
    IMG-20210327-WA0007.jpg
    KB 63.3 · צפיות: 382
  • IMG-20210407-WA0050.jpg
    IMG-20210407-WA0050.jpg
    KB 80.9 · צפיות: 396
  • IMG-20210407-WA0052.jpg
    IMG-20210407-WA0052.jpg
    KB 80.1 · צפיות: 356
  • IMG-20210407-WA0054.jpg
    IMG-20210407-WA0054.jpg
    KB 87.8 · צפיות: 390
IMG-20210326-WA0000 (3).jpg
IMG-20210326-WA0033.jpg
IMG-20210327-WA0005 (2).jpg
 

תמונות מצורפות

  • IMG-20210326-WA0000 (3).jpg
    IMG-20210326-WA0000 (3).jpg
    KB 54.6 · צפיות: 384
  • IMG-20210326-WA0033.jpg
    IMG-20210326-WA0033.jpg
    KB 60.3 · צפיות: 329
  • IMG-20210327-WA0005 (2).jpg
    IMG-20210327-WA0005 (2).jpg
    KB 73 · צפיות: 345
יפה, יפה. תמיד אהבתי את הסדרות הגבוהות של סוני - בנויות לתלפיות.
 
יפה, יפה. תמיד אהבתי את הסדרות הגבוהות של סוני - בנויות לתלפיות.
זה רק 2 מסידרת ES אלו הקצפת יש לי עוד כמה מכשירים ES
בעבר החזקתי גם סידרת R
 

אני לא מכיר את סדרה R. מה היא?
 
אני לא מכיר את סדרה R. מה היא?
וגם אילו קודמים לסידרה שהיתה לי

אילו למות רק להתבונן בהם

11462520.jpg




11466189.jpg


2k54a846b50e.jpg



11462522.jpg


upload_2021-4-22_13-18-34.jpeg



355b2b82722e3c72cb61cb367336d9d1.jpg



a.jpg
 

תמונות מצורפות

  • upload_2021-4-22_13-18-34.jpeg
    upload_2021-4-22_13-18-34.jpeg
    KB 4.6 · צפיות: 315
יפה.
תכנון ובניה שלעולם לא יחזור.

תמשיך להנות חבר יקר.:שתוי:
 
זה ללא ספק הרבה מתכת :כל-הכבוד:
נשמע טוב כמו שנראה?
 
יפה.
תכנון ובניה שלעולם לא יחזור.

תמשיך להנות חבר יקר.:שתוי:
תודה תודה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור