מגבר הגיע הקיט מ Avondale

  • פותח הנושא פותח הנושא arye.gur
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
883
נקודות
113
הגיעה החבילה מאנגליה.
ארבעה קבלים, שני מעגלי ייצוב המתח - הכל לחידוש שני ספקי ה HICAP שמפעילים את קדם המגבר NAC82.
בחבילה גם דיסק הנחיות, אני מקווה לסיים את העבודה עוד היום ולשמוע את המגבר עם הספקים המחודשים.
אני מניח שיידרש זמן הרצה מסויים עד שהרכיבים החדשים יתחילו לנגן כמו שצריך.

אריה





כל הרכיבים.jpg
 

תמונות מצורפות

  • כל הרכיבים.jpg
    כל הרכיבים.jpg
    KB 57.6 · צפיות: 259
כבוד אריה. מר אבונדייל כנראה יודע משהו. בהצלחה ומסור כאן עדכונים...
 
בוודאי.

אריה
 
בהצלחה, ומקווה בשבילך לתוצאות טובות (ורד)
 

אריה, לזה יקרא פוסט "טרום התחדשתי" ;)
 
מעניינת הבחירה של קבלי Kemet, חברה מעולה, הייתי משתמש בקרמיים המיוחדים שלהם להחלקה.
 

אתה מפקשש משהו.....בדרך כלל משתמשים ב פן ובייבי-ליס להחלקה.

פספסתי בכך שהשתמשתי בהם ל bypass של אלקטרוליטים ועל פסי DC למגברי שרת ולא להחלקה. טעות.
 
סולח וגם שוכח.....כך זה עם דימנציה ;)
 

מעניינת הבחירה של קבלי Kemet, חברה מעולה, הייתי משתמש בקרמיים המיוחדים שלהם להחלקה.
Les Avondale קבע עבורי את הקבלים האלה.

אריה
 
סולח וגם שוכח.....כך זה עם דימנציה ;)

ופה אני מביא לך את השוס: מסתבר שגם על dc rails של מגברי שרת לאודיו הם גורמים לשוני בצליל מקרמי אחר עם אותם ערכים בדיוק.
 
Les Avondale קבע עבורי את הקבלים האלה.

אריה

מה היו הקריטריונים ?
 

ופה אני מביא לך את השוס: מסתבר שגם על dc rails של מגברי שרת לאודיו הם גורמים לשוני בצליל מקרמי אחר עם אותם ערכים בדיוק.
אאמץ לעצמי משפט אודיופילי חבוט שאני שומע אותו כאן השכם והערב כשאין רצון להכנס לויכוח....."העיקר שאתה נהנה";)
 
אאמץ לעצמי משפט אודיופילי חבוט שאני שומע אותו כאן השכם והערב כשאין רצון להכנס לויכוח....."העיקר שאתה נהנה";)

מעניין מי בעולם מוכן לשלם על קבל מאותו סוג עם ערכים דומים פי שלוש וחמש ולאיזה אפליקיישן, הרי יצרני בוטיק היי פיי לא יקנו ריל של 10000 אז מי שמוכן לשלם כנראה יודע למה וכנראה זה גם כדאי לאודיו, יצרני הבוטיק קונים רכיבים "יוקרתיים" לא ישירות מהיצרן אלא גם דרך דילר, יכלו להסתפק בבסיסי.
 
נערך לאחרונה ב:
אריה
רק להשכלה כללית-
NAIM עושים RECAPPING לספקים מסדרת OLIVE כמו שלך עם קבלים אלקטרוליטים של SIC-SAFCO, כנראה שהם יודעים משהו שאבונדייל/פרדו לא יודעים
 

אריה
רק להשכלה כללית-
NAIM עושים RECAPPING לספקים מסדרת OLIVE כמו שלך עם קבלים אלקטרוליטים של SIC-SAFCO, כנראה שהם יודעים משהו שאבונדייל/פרדו לא יודעים

הופה! נפתחה הפנדורה. אריה לא ישן בלילה עד שיברר, ואם אבונדייל יגיד לו ש kemet נשמעים יותר טוב שיפנה אותו לרוברט.
 
מה היו הקריטריונים ?
קניתי הכל כחבילה, לא יודע מה היו הקריטריונים. מבדיקה שאני עשיתי יש ארבעה יצרנים מומלצים לקבלים האלה. Kemet נחשב לאחד הטובים ביניהם.

אריה
 
הספק עם הקבלים המקוריים והמייצב המקורי:
ספק לפני 1.jpg

ספק לפני 2.jpg



המייצב המקורי למעלה מול החדש.

התחלתי מה זה ברגל שמאל... המעגל מחובר לשאסי של הספק עם שני ברגים מהודקים בכוח מפתיע. הראש של אחד הברגים נשחק כשניסיתי לשחרר אותו והתפתח לי קטע עד שהצלחתי לחלץ את הבורג. לשמחתי זה כנראה סיפור מוכר, בחבילה יש ברגים חליפיים...


ישן מול חדש.jpg


אריה
 

תמונות מצורפות

  • ספק לפני 1.jpg
    ספק לפני 1.jpg
    KB 67.4 · צפיות: 234
  • ספק לפני 2.jpg
    ספק לפני 2.jpg
    KB 83.1 · צפיות: 245
  • ישן מול חדש.jpg
    ישן מול חדש.jpg
    KB 74.4 · צפיות: 219
א׳ תתחדש אריה!
ב׳, סליחה על הבורות, אך איך יודעים שכדאי כבר להחליף את הקבלים ובכלל?
מה השתנה?
ג׳ האם ניסיתה את רה קאפ של תדי פרדו שנחשב כמחליף אחד מהטובים בנושא וע״פ הסבר אצלו באתר , תדי משתמש באיזה טכניקה שונה מהרגיל (אולי לא הבנתי מה שהוא נכון)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור