הגדרת SCART ביס מקס

  • פותח הנושא פותח הנושא iron25
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

iron25

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
אני מחבר את הפלזמה דרך טרנסקודר לקומפוננט כ אין לי סקארט.
כל פעם שאני מגדיר RGB הוא מחזיר אותי לקומפוזיט.
למשהו יש רעיון למה אני לא מצליח להגדיר את הסקארט כ RGB?
תודה
 

האם יכול להיות שהבעיה בטרנסקודר?

או שהממיר צריך הוציא RGB ללא קשר לחיבור?
 
הממיר צריך להוציא RGB ללא קשר למה שמחובר אחריו.
 

אני מבין שהטרנסקודר שלך מעביר מסקרט לקומפוננט.

אם אתה מגדיר במקס וההגדרה לא נשארת - זה נראה לי בעיה במקס (דבר עם YES)
אם אתה מגדיר במקס וההגדרה נשארת, אבל לא רואים תקין אז יכול להיות שהבעיה בטרנסקודר.
 
שאני מעביר לכניסת היס מקס בבורר הכניסות בטלויזיה (AV),נדלק אייקון שכתוב בו "קומפוננט 576I"
האם זה מעיד על הגדרת הסקרט ביס מקס?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור