הגדרות תמונה ב-V10 - מישהו יכול לצרף?

  • פותח הנושא פותח הנושא cchaoss
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

cchaoss

חבר אתר
הודעות
14
מעורבות
0
נקודות
0
משום מה גם בחושך מוחלט המסך נראה אפור (שומר מסך של אקסטרימר). מישהו יכול לצרף את הגדרות התמונה שלו?
 

על איזה ערך של בהירות הגדרת אותה?
בכל מקרה, לא תוכל להגיע לשחור מוחלט עם המסך הזה.
 
בהירות 0...
אשמח לשמוע איזה הגדרות כדאי לשנות
 
צפיה במצב CINEMA או THX, בהירות 30-40, ניגודיות סביב 80.
אי אפשר לתת לך הגדרות מדויקות, זה תלוי במצב התאורה בחדר, המסך הספציפי וכו'.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור