LCD הגדרות מסך LG 37LD460

  • פותח הנושא פותח הנושא לירן ק
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לירן ק

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
רציתי לדעת אם מישהו יודע ויכול להמליץ על הגדרות מסך עבור LCD של LG דגם 37LD460.
ההגדרות הדיפולטיות לא רואים באיכות יותר מידיי טובה,
במיוחד בערוצי הספורט.
אשמח לעזרת חברי הפורום.
תודה.
 

תוכל להגיע להגדרות טובות בשבילך אם תשתמש ב PICTURE WIZARD.
 
כאשדר אתה צופה בSD תנמיך את החדות עד כ50 אחוז פחות זה יתן לך תמונה יותר עגולה ורכה ויעלפם לך בעיות כמו פקתלוים מריחות וכדומה תץשים על מצב לא דינמי אלה על מצב קולנוע או מצב ספורט כאשר תצופה בס]ורט העיקר לא על מצב דינמי זה מבליט תבעיות בשידור הSD לפ]י ניסיוני בלבד
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור