הגדרות ממיר הוט עם סקארט ומסך lcd של lg -lc53

  • פותח הנושא פותח הנושא jonnic
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

jonnic

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רכשתי את המסך הזה וקניתי לו כבל סקארט איכותי יחסית (פינים מוזהבים). עקבתי אחרי ההוראות באתר על הגדרת ממיר של הוט עם כבל סקארט אבל משום מה שאני מעביר מאיכות pal ל rgb אני אל רואה הבדל באיכות התמונה - אולי זה אפילו פחות טוב. מישהו יודע האם אני צריך להגדיר עוד דברים וכדומה כדי לשפר את האיכות כי לפי המדריך איכות rgb אמורה להיות הכי טובה. דבר אחר הוא שבאיכות svideo אני רואה שחור לבן. יכול להיות שמסך שתמוך בrgb לא יתמוך בsvideo?
אודה למי שיעזור, שוב המסך הוא lg 42lc53.
שבת שלום וחג שמח!
 

שלום,

יש ממירים שלא תומכים באופן מלא באות S-VIDEO ולכן יוציאו אות שחור לבן.
לגבי הגדרת RGB, גם הוא PAL ואמור להיות איכותי יותר מחיבור קומפוזיט (Composite), אלו הבדלים באיכות התמונה אתה רואה?
 
אמממ באופן מוזר אנ ימרגיש שהצבעים פחות אמיתיים והתמונה פחות חדה ואיכותית , כשאני מעביר לPAL האיכות נראה לי יותר טובה (בדקתי רק בשידורי טלויזיה לא בדי וי די )..איך זה יכול להיות - חיבור הRGB אמור להיות הטוב ביותר לא ??
 
RGB זה גם PAL... אולי ב-PAL אתה מתכוון לקומפוזיט?

בכל מקרה, כאן תמצא שרשור (באנגלית) של מישהו שנתקל בתופעה דומה
http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=302905
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור