LCD הגדרות לסמסנוג 37A550

  • פותח הנושא פותח הנושא asaf1201
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

asaf1201

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
0
שלום.
למישהו אולי יש את המסך הנ"ל ויכול להמליץ על הגדרות שבהן המסך יפיק את התמונה הטובה ביותר?

אשמח לתשובה.
 

קראת את מדריך כיול מסך שלנו?

הגדרות אידאליות משתנות ממסך למסך ותלויות גם בתנאי התאורה הספציפיים של החדר.
 
בעיה קטנה...

קודם כל תודה על המדריך הוא נראה מצויין אבל יש לי בעיה קטנה - איך אני מגיע למצב שבו באמת אני רואה את הפסים האלה כי שיחקתי בכל הפונקציות במסך ולא מצאתי.
אפשר לעשות את זה רק כשיש תמונה משודרת (ז"א רק שיש ערוץ כלשהו) ואז לא ניתן לקבוע בדיוק את הקונטרסט בין השבחור והלבן.

ליאור, מה אתה מציע לעשות?
 
ה"פסים" הללו הם תמונה שיש להציג אותה, זה נמצא ב- DVD שבקישור.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור