הגדרות למשחקים

  • פותח הנושא פותח הנושא Mamuta
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Mamuta

אוהב את התחום
הודעות
296
מעורבות
2
נקודות
18
רכשתי טלויזיה חדשה פיליפס 5405 ואני מנסה להגדיר את הWII בטלויזיה.
יש אפשרות ספציפית להגדיר בה משחקים כאשר אתה בוחר את אופן החיבור
חיברתי את כל החיבורים נכון אדום לאדום לבן ללבן וצהוב למקום בו יש לקלוט וידאו
הבעיה היא שהמסך מראה לי שחור לבן עם שלג במקום צבעוני
מה עושים?

המון תודה
 

מה מוגדר לך בהגדרות וידאו של ה- WII ?
אגב, זה החיבור הנחות ביותר לטלוויזיה.
 
חיבורים

זה הכבל שמסופק עם המכשיר
בהגדרות ה WII יש אופציה של 50HRZ 576I
או 60 HRZ ב 480I

תודה
 
נראה לי שנפתרה הבעיה

העברתי את הWII מטלויזיה שהסתפקה בחיבור של 3 כבלים אדום לבן וצהוב
הבנתי שיש כבל קומפוננט עם 5 חיבורים לWII כמו שיש בטלויזיה החדשה
האם על ידיד חיבור של כבל חדש עם 5 מחברים לטלויזיה אני אוכל לראות בצבע?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור