היי. מקווה שאני במקום הנכון לשאלה זו.
רכשתי לפני כשנה טלוויזיה מדגם 32PFL3606H. הטלוויזיה מעולה פרט לבעיה אחת, עוצמת השמע המקסימלית אינה מספיקה. ממיר הכבלים מכוון למקסימום ווליום ובשירות של פיליפס קבלתי תשובה ש "אין מה לעשות". האמנם?
המון תודות לכל עצה אפשרית.
אורי
רכשתי לפני כשנה טלוויזיה מדגם 32PFL3606H. הטלוויזיה מעולה פרט לבעיה אחת, עוצמת השמע המקסימלית אינה מספיקה. ממיר הכבלים מכוון למקסימום ווליום ובשירות של פיליפס קבלתי תשובה ש "אין מה לעשות". האמנם?
המון תודות לכל עצה אפשרית.
אורי