הבנתי שכבר הצלחתם לעזור לאנשים במציאת הטלוויזיה הנכונה :-)

  • פותח הנושא פותח הנושא דאוס
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

דאוס

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
אשמח אם תעזרו לי גם.

נתונים

בית עם הרבה אור (חלונות גדולים)
מרחק צפייה 4 מטר
שימוש עיקרי-hot 60%, XBOX360-40%
תקציב עד 8,000

דגמים שהצטמצמו:
סקארלט 42 LG-LCD
42PG200R-LG-פלזמה

PS42A450-סמסונג

PANASONIC PV80

האם מישהו יכול לשים את האצבע על דגם אחד מכל אלה או להמליץ לי על דגם חליפי שעונה על הנתונים האלה?

ממש תודה.
שנה טובה!
 

במקרה שלך אני לא בטח שפלזמה היא הפתרון הנכון - היות ומסכי LCD נותנים תמונה שיותר קל לראות באור יום ותופעת ההשתקפות הרבה פחות מורגשת בהם.

האם ראית את המסכים האלו בעיניים (לא בשידור HD) ומה דעתך על כך?
 
במקרה שלך אני לא בטח שפלזמה היא הפתרון הנכון - היות ומסכי LCD נותנים תמונה שיותר קל לראות באור יום ותופעת ההשתקפות הרבה פחות מורגשת בהם.

האם ראית את המסכים האלו בעיניים (לא בשידור HD) ומה דעתך על כך?

בוא נעמיד דברים על דיוקם, מהבוקר ועד אחה"צ אני בעבודה או מחוץ לבית, כך שרק משעות הערב מתחילים לשחק ולראות טלוויזיה ואז כבר חושך. מה כבר יש לראות בטלוויזיה שיש אור ?! חחח

לא ראיתי את כל המסכים בעיניים, השאלה היא האם פלאזמה במהות שלה יותר מתאימה לשידורי טלוויזיה רגילים מ LCD ?

תודה!
 
הפלאזמה לא יותר מתאימה לשידורים רגילים בגלל הטכנולוגיה, אלא בגלל הרזולוציה שיותר קרובה למקור..
למרות שיש גם מסכי פלאזמה שהרזולוציה שלהם היא בדיוק הרזולוציה של מסכי ה-lcd. לכן כמו שאמרתי זה תלוי ברזולוציה ולא בטכנולוגיה.

*עריכה: טעות..

הפלאזמה מתאימה יותר גם בגלל הרזולוציה שבדרך כלל יותר נמוכה וקרובה למקור - שידורי טלוויזיה רגילים( SD )באיכות נמוכה, וגם בגלל הטכנולוגיה.
 

נערך לאחרונה ב:
אורן - כלל לא נכון, בדרך כלל מסכי פלזמה מעבירים שידור טלויזה יותר טוב מ LCD בגלל בטכנולוגיה.

כמו כן ה PV80 הוא אחד המוצלחים בנושא לדעתי - אבל אתה צריך לראות זאת בעיניים שלך
 
אה באמת?!? טוב לדעת...

זה נשמע לי לא הגיוני, אבל אם אתה אומר כנראה שזה נכון..

איך הטכנולוגיה משפיעה על איכות התמונה בשידורים באיכות נמוכה? חשבתי שזה תפקידו של המעבד..

רגע אתה בעצם אומר ששני מסכים LCD ופלאזמה באותו טווח מחיר, באותה רזולוציה, הפלאזמה תציג תמונה טובה יותר?

..
שווה לנסות, עוד מעט אני הולך ל-BIG BOX אני אבדוק את מה שאמרת.

ו-סליחה על ההטעיה, לא ידעתי..
 
אורן למעבד התמונה יש תפקיד חשוב וצריך לבדוק כל מסך לגופו - אבל בגדול מסכי פלזמה נותנים תמונה שהיא יותר רכה (וגם עם יותק עומק) שמציגה שידורים סטנדרטים בצורה יותר נעימה לעיין.
 

לא הבנתי כל כך, מה הכוונה בגדול?! אם צריך לבדוק כל מסך לגופו ובטווחי מחיר דומים, מסך פלאזמה ו-LCD,
וה-LCD יציג בחלק מהמקרים תמונה טובה יותר, אני לא רואה כל יתרון למסך הפלאזמה..
 
כמובן שכל העניין הוא בעיני המתבונן אבל...

בכל זאת יש מסכים שעליהם יש קונצנזוס מסוים שהם מסכים טובים ועדיפים בנתונים מסוימים על אחרים.
אני מבין מהדברים שנאמרים, שמסך פלאזמה במהותו, מוציא צבעים עמוקים ורכים יותר בשידורי טלוויזיה רגילים (עשיתי היום בדיקות והשוואות). הסקרלט מוציאה תוצאה טובה ובהירה אבל הסמסונג הרבה יותר נעימה לעין וחלקה.

לאחר בדיקות רבות צמצמתי את האפשרויות שלי ל סמסונג A450 -חמישים אינץ' או לPV80
גם כן 50 אינץ'. את ה PV80 עדיין לא ראיתי בעין, יש מישהו שיכול לתת חוות דעת עליה ולהשוות אותה ל A450 ?

תודה
 
עזוב את מה שאומרים על ה PV80 (שלדעתי היא נותנת תמונה נהדרת בשידורי טלויזיה) - תבדוק בעיניים שלך
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור