הבדל בין שני דגמי LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא danra
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

danra

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכל חברי הפורום,
אחרי בדיקה וסקירה של מגוון מסכים הגעתי לבסוף לשני דגמים שאני מתלבטת ביניהם:
סמסונג LA40A550 40"
LG סקרלט 60FR 42"

אשמח לשמוע התייחסות האם יש הבדל מהותי בין הדגמים (בלי קשר לעיצוב המסך).
מה נחשב איכותי יותר מביניהם.
תודה מראש לכל המשיבים. (ורד)
 

תמונות מצורפות

  • p107703b.jpg
    p107703b.jpg
    KB 51.7 · צפיות: 406
  • p116335b.jpg
    p116335b.jpg
    KB 25.9 · צפיות: 395
לסמסונג יש מנגנון של 100HZ.

עריכה:
טעות שלי, חשבתי שהתכוונת ל-37 אינץ'.
 
נערך לאחרונה ב:
לא בדגם ה- 550

לדגם הזה של סמסונג אין. זה רק 50.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור