הבדלי איכות בצריבה / צפייה ישירה מהמחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא m3csl
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

m3csl

אוהב את התחום
הודעות
136
מעורבות
0
נקודות
16
כאשר צופים בסרט דרך מסך המחשב התמונה פחות טובה מאשר אם צורבים אותו ורואים ב DVD שקורא DIVX.
האם בחיבור הטלוויזיה ישירות למחשב האיכות טובה יותר , טובה פחות ?? ולמה ההבדלים האלה ??
 

א. אתה מדבר על אותו הקובץ בדיוק?
ב. אתה מדבר על שני מסכים שונים / חיבורים שונים / נגנים שונים
 
א. כן ,אני מדבר על אותו הקובץ .. לצורך העניין סרט שהורד מהאינטרנט ונצפה במחשב , או נצרב ונצפה דרך נגן DIVX.
ב. אני מדבר על ההבדל בין הצפייה במכשיר DIVX המחובר לטלוויזיה לבין חיבור המחשב ישירות לטלוויזיה
 
איך מחובר המחשב לטלוויזיה לעומת ה-DVD ?
היכן האיכות טובה יותר?
 

אז זהו , פה בעצם הפואנטה של השאלה : האם חיבור המחשב לטלוויזיה (בצורת החיבור הטובה ביותר) לעומת צפייה באותו קובץ דרך הDVD ייתן תמיד איכות נחותה יותר , או שלא?
 
ממש לא, חיבור VGA או DVI / HDMI יכול בהחלט לתת לך איכות זהה או אפילו טובה יותר (כי זה גם תלוי בתוכנה שמנגנת את הסרט ובכרטיס המסך).
 
תודה רבה על התשובות המהירות ... הפגת את חששותי.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור