הבדלים בין דגמים מחול לארץ...

  • פותח הנושא פותח הנושא thifi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

thifi

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
היי אנשים.
קודם כל אני רוצה להתנצל על הבורות. [מאוד שמח]

בכל מקרה ,הייתי רוצה להבין בכל לקשור
להבדלים בדגמים של ה-LCD של חו"ל לארץ מאותם סדרות.
ואם להיות יותר ספציפי :
הייתי רוצה לדעת מה ההבדלים בין הדגמים הבאים -
1. LN37A450 ל-LA37A450 שניהם של סמסונג
2. LG30 ל-LG30R של LG

תודה על ההעזרה וסליחה על הטירטור.
 

בוקר טוב!
אין צורך להתנצל על הבורות, על הטרטור.
זוהי מטרת הפורום ולשם כך הוא נועד.
ההבדל מתבטא בדרך כלל בכמות החיבורים על המסך. לגבי הדגמים הספציפיים האלה אני לא יודע צריך לבדוק.
לדוגמא: אחד מהדגמים שיצאו בתחילת 2008 היה c3500 של טושיבה. אם אני לא טועה דגם זה יוצר בסינגפור והיה חסר לו כניסת סקארט. דגם ה-c3500pg יוצר באנגליה אם אני לא טועה ולו לא היה חסר כניסה מסוג זה.
 
בוקר טוב!
אין צורך להתנצל על הבורות, על הטרטור.
זוהי מטרת הפורום ולשם כך הוא נועד.
ההבדל מתבטא בדרך כלל בכמות החיבורים על המסך. לגבי הדגמים הספציפיים האלה אני לא יודע צריך לבדוק.
לדוגמא: אחד מהדגמים שיצאו בתחילת 2008 היה c3500 של טושיבה. אם אני לא טועה דגם זה יוצר בסינגפור והיה חסר לו כניסת סקארט. דגם ה-c3500pg יוצר באנגליה אם אני לא טועה ולו לא היה חסר כניסה מסוג זה.

סבבה, אבל אין סיכוי שיש
הבדל גדול במעבדי תמונה, בקונטרסט או במהירות התגובה, נכון?
 
בגדול, הנתונים בד"כ דומים.
תשווה בין נתוני התמונה במפרט.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור