LCD או פלזמה הבאת טלויזיה מקנדה / ארה"ב לישראל

  • פותח הנושא פותח הנושא ronen898
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ronen898

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

האמת שעשיתי חיפוש מקיף בנושא, אבל קיבלתי הרבה תשובות ומידע סותר.
החלטתי שכאן זה מקום שיש פה מומחים בנושא ושאול את השאלות במדוייק.

אני גר בקנדה, מעוניין להביא טלויזיה לארץ (או לקנות כאן, או ארה"ב,לא משנה).
מה התנאים ההרכחיים כדי שהטלויזיה תעבוד בארץ ?
1. קודם כל חשמל... 220V, אין בעיה. כולם ככה.
2. הרץ, קראתי שחייב 50/60Hz, אם אני אביא 100/120/480 זה לא יעבוד? לא מתכונן לנמוך ביותר?
3. שיטת שידור, זה נושא בכלל פרוץ, בארץ עובדים עם PAL, בצפון אמריקה עם NTSC. זה ברור.
הבעיה לא ברור איזה טלויזיות נמכרות ככה, ואיזה עם שניהם. (לא כל המוכרים יודעים, זה לא רשום בחלק מהמפרטים, וצריך לקחת דגם מסויים ולבדוק כל אחד באינטרנט). אבל... כל עוד אני מחבר לקופסת HD של הוט/יס, לא צריכה להיות בעיה נכון? כי זה HD.
תהיה בעיה רק בחיבור של אנטנה (במידה וזה רק NTSC) או בחיבור לא דרך HD.

אני אשמח אם תוכלו לתת לי עוד הערות למקרה ששכחתי משהו או משהו שכתבתי לא נכון.

תודה !

רונן
 

העיקר שמצאת . . ..
 
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור