האמנם שיפורים בשידורי YES?

  • פותח הנושא פותח הנושא oferT
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
האם רק אני שם לב לאיזה שיפור בשידורי יס, במיוחד בערוצי הסרטים?
או שזה פאטה מורגנה...;)
 

יס מבצעים לפעמים שינוי איכות בערוצים מסויימים (הם שולטים על ביט רייט וכו').
 
הלוואי והמגמה תמשיך.

{הם למעשה יחויבו לעמוד בסטנדרטים החדשים}
 
איזה סטנדרטים חדשים?
 

אולי מסכים ליאור...:) שמבהירים לנו{להם} עד כמה השידורים שלהם עלובים/נחותים.
 
זה מסר שאנחנו צועקים אותו כבר שנים... (כולל בשיחות עם המנכ"ל).
כתבנו על זה מספר פעמים באתר, מקווים שזה מחלחל איפשהוא.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור