האם samsung d6400 מאפשר התקנה של skype?

  • פותח הנושא פותח הנושא msrotter
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

msrotter

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
אני מתכוון להזמין כבר בתחילת שבוע הבא את הטלוויזיה samsung d6400. מביקורות שקראתי הבנתי שבסך הכל מדובר על טלוויזיה מעולה עם יכולות טכנולוגיות החדישות ביותר. בדגמים היוקרתיים יותר אני יודע שיש אפשרות להתקנה של סקייפ בטלוויזיה אבל האם גם הדגם הזה מאפשר התקנה של סקייפ? מפני שזה שיקול חשוב לא פחות אם אני מתכוון להשקיע סכום לא קטן בכלל בטלוויזיה. אם אין, באיזה דגם יש שהכי קרוב ל- 6400?

שאלה קטנה נוספת. האם יש לd6400 דגם אמריקאי ואירופאי? אם כן על מה מומלץ?

תודה.
 

נערך לאחרונה ב:
על פי מה שידוע לי, תמיכה בסקייפ מגיעה החל מדגם D6600.
 
על פי מה שידוע לי, תמיכה בסקייפ מגיעה החל מדגם D6600.

תודה לך על התשובה אך אני צריך תשובה חד משמעית, כי למשל באתר של cnet רשום בטבלה שהם הכינו שהתקנת סקייפ היא "optional" כפי שהם הגדירו. לכן אני מוצא את עצמי מבולבל. מצד אחד ב- 6600 רשום בבירור שיש סקייפ, אך מצד שני ב- 6400 רשום שזה אופציונאלי. משהוא יכול להבהיר לי את הנקודה הזאת?
 
לפי טבלאות היצרן, זה מגיע רק מ- 6600 ומעלה. מצד שני, ה- D6400 כן תומכת בהתקנת אפליקציות.
כך שלא אוכל לעזור מעבר לכך, צריך כנראה לבדוק במציאות או להתקשר ליבואן בארץ.
 

לפי טבלאות היצרן, זה מגיע רק מ- 6600 ומעלה. מצד שני, ה- D6400 כן תומכת בהתקנת אפליקציות.
כך שלא אוכל לעזור מעבר לכך, צריך כנראה לבדוק במציאות או להתקשר ליבואן בארץ.

בדיוק זה מה שמוזר לי פה. ההבדלים העיקרים בין שני הדגמים האלו זה ה- 6600 מגיע עם wifi מובנה ודפדפן.
יכול להיות שמדובר בתרגיל שיווקי כדי לגרום לאנשים לקנות דגמים יקרים יותר?
האם יש ל- 6400 דגם אירופאי ואמריקאי? ואם כן מה להזמין.

אני עדיין מקווה שתהיה תשובה חד משמעית לגבי נושא הסקייפ.

תודה על העזרה!
 
לא יותר פשוט לעשות שיחת טלפון ליבאון ולשאול עם יש סקיפ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור