האם OLED הוא Over rated?

  • פותח הנושא פותח הנושא partner11
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

partner11

חבר משקיען
הודעות
1,718
מעורבות
121
נקודות
63
לאחרונה קראתי מספר סקירות פה באתר ובאתרים נוספים, בכולם מהללים את הטכנולוגיה הזאת, ואף נאמר שהנה סוף סוף קם יורש לפלזמה הטובה והוותיקה.
קפצתי היום לשתי חנויות עם מחשבה זדונית, על להחליף את הפלזמה שלי, כפרה עליה.
נכנסתי לחנויות, בשתיהן בנו בית מקדש קטן סביב הטלויזיה, ע"מ להבדילה משאר הטכנולוגיות הנחותות.
מה אגיד ומה אומר, אין שום קשר בין התשבוחות למה שראיתי בפועל, כולן הריצו תמונות סטאטיות, ע"מ לא להקשות עליהן חלילה, בכולן התמונה נראית מעוננת וממש לא מחמיאה.
אם זה המצב, אני רץ כבר עכשיו לכסות את הפזמה שלי, שלי תצטנן חלילה ותאריך ימים!
 

כאחד שמחזיק פלזמה איכותית קשה באמת למצוא מחליפה טובה,
OLED אמורה להחליף את הפלזמה מבחינת איכות ובשוק יש כמה כאלה, איזה דגמים ראית ?
לא ישאל לגבי חנויות שביקרת, אבל יש הרבה חנויות שלא יודעים מה הם מוכרים של לדבר על חוסר ידע....
אמנם הרבה זמן לא הייתי, אבל ממליץ לך לבקר באולם תצוגה של ישפאר למשל (אני חושב שבהרצליה)
 
חלילה, בכולן התמונה נראית מעוננת וממש לא מחמיאה.
אם זה המצב, אני רץ כבר עכשיו לכסות את הפזמה שלי, שלי תצטנן חלילה ותאריך ימים!

אז תילך לעוד מקומות.
אני יש לי לפחות עוד 5 שנים עד שאני מחליף נראה לי, אבל אם הייתי קונה היום, הייתי בוחר או ב-Sony או ב-Panasonic, שניהם OLED להבנתי
 
תמונה מעוננת? אולי הראו לך טלוויזיות חולות... אין שום עננים ולא גשם באולד.
 

כפי שליאור ציין.. במסכי אולד אין שום סכוי לעננות.
השחור מושלם.
אינני יודע מה ראית.. או מה הראו לך.
יש ברשותי מסך פלזמה הכי איכותי. מסכי האולד נראים טוב יותר.
 
כמו שציינתי לא פעם בנושא מצלמות - אני מסוגל לצלם תמונה גרוע גם עם מצלמה טובה מאוד מאוד.
כך גם בנושא מסכים תן לי כמה דקות ובטח אציג לך תמונה גרוע גם פלזמה - אני לא הייתי רץ בכל מקרה לקבוע דעה על פי דוגמא אחת או שתיים.
 
ליאור, איציק, כרמי
כל מה שתגידו נכון, יחד עם זאת אני מצפה שאני נכנס לחנות לראות הבדל לטובה בין מסכי OLED לבין שאר הטכנולוגיות.
מה לעשות שעל פניו הן נראו נחותות.
תאמינו לי שרציתי לראות הבדל לטובה, הפלזמה החמודה שלי רק 60 אינץ ואני רוצה להגדיל מסך.
 

ליאור, איציק, כרמי
כל מה שתגידו נכון, יחד עם זאת אני מצפה שאני נכנס לחנות לראות הבדל לטובה בין מסכי OLED לבין שאר הטכנולוגיות.
מה לעשות שעל פניו הן נראו נחותות.
תאמינו לי שרציתי לראות הבדל לטובה, הפלזמה החמודה שלי רק 60 אינץ ואני רוצה להגדיל מסך.

גם לי יש פלסמה 60 אינצ טופ!!
הסיבה היחידה שהיא עדין אצלי מכוון שאני מחפש מסך גדול.. ואיכותי!
65 אינצ' אינה מצדיקה החלפה. אך במידה והייתי מעונין במסך 65 הבחירה הטבעית היתה אולד!
למרות שישנם עוד מסכים מעולים בטכנולוגית led וq.d
 
ליאור, איציק, כרמי
כל מה שתגידו נכון, יחד עם זאת אני מצפה שאני נכנס לחנות לראות הבדל לטובה בין מסכי OLED לבין שאר הטכנולוגיות.
מה לעשות שעל פניו הן נראו נחותות.
תאמינו לי שרציתי לראות הבדל לטובה, הפלזמה החמודה שלי רק 60 אינץ ואני רוצה להגדיל מסך.

איזה מסך פלסמה יש ברשותך.
 
ליאור, איציק, כרמי
כל מה שתגידו נכון, יחד עם זאת אני מצפה שאני נכנס לחנות לראות הבדל לטובה בין מסכי OLED לבין שאר הטכנולוגיות.
מה לעשות שעל פניו הן נראו נחותות.
תאמינו לי שרציתי לראות הבדל לטובה, הפלזמה החמודה שלי רק 60 אינץ ואני רוצה להגדיל מסך.

האמן לי ש oled "לא סופר" שום פלזמה.
קפוץ בהזדמנות אלי, תראה oled ב"סביבה ביתית".
תמונה עוצרת נשימה.
שחור, חדות, צבעים, עושר הטובים שפגשתי.
 

אני נוטה לקבל שכנראה הטלויזיות האלו הוצגו ברישול בחנויות
 

סיבה נוספת מלבד גודל לשדרוג עתידי מפלזמה טובה זה מעבר ל 4K.
ברור מי שקונה היום מסך חדש קונה לעוד כמה שנים...
עתידי , כי בינתיים אין הרבה תכנים של 4K , ובוודאי לא לערוצים המרכזיים שלנו...,
יש גם צורך גם להחליף ממירים וכו...
 
היה נחשב, אחריו יצאו כמה דורות של פנסוניק, שלי למשל P65VT60
מתקשה להאמין שיש טלויזיה טובה מזאת
 

ה OLED היא עדיין הטכנולוגיה המובילה בפער ניכר משאר הטכנולוגיות
 
ליאור, איציק, כרמי
כל מה שתגידו נכון, יחד עם זאת אני מצפה שאני נכנס לחנות לראות הבדל לטובה בין מסכי OLED לבין שאר הטכנולוגיות.
מה לעשות שעל פניו הן נראו נחותות.
תאמינו לי שרציתי לראות הבדל לטובה, הפלזמה החמודה שלי רק 60 אינץ ואני רוצה להגדיל מסך.

אני גם מצפה לקבל שרות מקצועי בחנויות בארץ - לא תמיד המצב כך
 

אני גם מצפה לקבל שרות מקצועי בחנויות בארץ - לא תמיד המצב כך

כן, לא מבינים כלום, לא מדגימים ולא יכולים להסביר.
מצד שני את עם ישראל מעניין רק מחיר, כך שזה תיקו
את האמת, זה גם מצב בחול. אולי יהיו מנומסים איתך יותר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור