האם OLED הוא Over rated?

  • פותח הנושא פותח הנושא partner11
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

היה נחשב, אחריו יצאו כמה דורות של פנסוניק, שלי למשל P65VT60

פנאסוניק VT60 מסך איכותי. אך פחות טוב משמעותי מפיוניר קורו 6090H
אך כל זה שייך להיסטוריה.... ועכשיו אנחנו נמצאים בדור מסכי 4K שהם שונים מהותית ממה שהציגו מסכי הפלסמה. אם מדובר במסכי אולד שמציגים תמונה מרשימה במיוחד עם עוצמת הארה טובה יותר ממסכי פלסמה.. ואם מדובר במסכי LED Q.D בעלי יכולות מרשימות בתכני HDR.
 
פנאסוניק VT60 מסך איכותי. אך פחות טוב משמעותי מפיוניר קורו 6090H

בשפה הדיפלומטית, הייתי אומר כי הדעות חלוקות :)
http://www.dtown.co.il/articles/2875.html

אבל כן, זאת הסטוריה.. אגב, מסך שלי עדיין בתקופת אחריות

4K עוד לא זמין לכל התכנים, ואת האמת אולי לשידורי ספורט זה נחוץ. כל התכנים שלי הם סרטים 1080p בביטרייט מאוד גבוה, לגמרי לא חסרה לי חדות
 

OLED החזיר משהו לתמונת טלוויזיה שנעלם מאז שנות ה80 כמו ב CRT של פיליפס שהיה להם מעגל IF מעולה שהצבעים בו היו הכי נוזליים, טבעיים וקונטרסטיים אפילו בהשוואה לימינו, אבל במסך שטוח ללא זכוכית עבה ושפופרת קטודית יש פשרה בOLED על חדות מסויימת וזה מה שכנראה נראה קצת מעונן.
 
OLED החזיר משהו לתמונת טלוויזיה שנעלם מאז שנות ה80 כמו ב CRT של פיליפס שהיה להם מעגל IF מעולה שהצבעים בו היו הכי נוזליים, טבעיים וקונטרסטיים אפילו בהשוואה לימינו, אבל במסך שטוח ללא זכוכית עבה ושפופרת קטודית יש פשרה בOLED על חדות מסויימת וזה מה שכנראה נראה קצת מעונן.

מה הקשר בין חדות לעננות?
מסך האולד מציג תמונה קונטרסטית, עומק מרשים, ושמירה על רכות בתמונה!
 
4K עוד לא זמין לכל התכנים, ואת האמת אולי לשידורי ספורט זה נחוץ. כל התכנים שלי הם סרטים 1080p בביטרייט מאוד גבוה, לגמרי לא חסרה לי חדות

גם לא יהיה מצב שהפורמט יהיה זמין בכל התכנים.
לתקופתנו, פורמט ה-4K מבוסס ומספק תכנים איכותיים.

נטפליקס
BLU-RAY 4K
YES 4K
You Tube 4K
 

פנאסוניק VT60 מסך איכותי. אך פחות טוב משמעותי מפיוניר קורו 6090H
אך כל זה שייך להיסטוריה.... ועכשיו אנחנו נמצאים בדור מסכי 4K שהם שונים מהותית ממה שהציגו מסכי הפלסמה. אם מדובר במסכי אולד שמציגים תמונה מרשימה במיוחד עם עוצמת הארה טובה יותר ממסכי פלסמה.. ואם מדובר במסכי LED Q.D בעלי יכולות מרשימות בתכני HDR.

על זה אפשר להתווכח, אני החלפתי בזמנו פיוניר 5090H לפנסוניק VT60 בגודל "65 ומבחינתי היה שדרוג מעולה...וראיתי תמונה טובה יותר (בעיניי בלבד) היום אני עם DX900 של פנסוניק (LED) אחלה מסך שבעולם !!!! בזמנו הייתה התלבטות עם C6 של LG והעדפתי את הצבעים של פנסוניק למרות מגבלות של זוויות הצפיה ,שלי זה פחות משמעותי...וגם מהטראומה של הצריבות של הלוגוים למינהם גם בפיוניר וגם בפנסוניק...אין לי ספק שהמסך החדש של LG C8 זה המסך הטוב ביותר לרכישה היום בארץ...היות ולא מייבאים כרגע את ה - OLED של פנסוניק כי יורוקום מכרו את הפעילות לברימאג ולא ידוע העתיד שם
אני שוקל בכל זאת להחליף את המסך בגלל שלא להיות כבול ל - "אלקטרוניק פרו" לשירות המזוויע שלהם...הייתי הולך בעיניים עצומות על הסמסונג "75 דגם Q9 שראיתי אותו ונפלה לי הלסת !!!! אבל שוב "אלקטרוניקס פרו"..לכן כנראה השיקול יהיה C8
אם המחיר יירד קצת של ה - "77 אז יש על מה לדבר..אם לא אצטרך להתפשר על "65
וזה החמש סנט שלי בעניין
תודה
 
היום אני עם DX900 של פנסוניק (LED) אחלה מסך שבעולם !!!! בזמנו הייתה התלבטות עם C6 של LG והעדפתי את הצבעים של פנסוניק למרות מגבלות של זוויות הצפיה ,שלי זה פחות משמעותי...וגם מהטראומה של הצריבות של הלוגוים למינהם גם בפיוניר וגם בפנסוניק...אין לי ספק שהמסך החדש של LG C8 זה המסך הטוב ביותר לרכישה היום בארץ...היות ולא מייבאים כרגע את ה - OLED של פנסוניק כי יורוקום מכרו את הפעילות לברימאג ולא ידוע העתיד שם
אני שוקל בכל זאת להחליף את המסך בגלל שלא להיות כבול ל - "אלקטרוניק פרו" לשירות המזוויע שלהם...הייתי הולך בעיניים עצומות על הסמסונג "75 דגם Q9 שראיתי אותו ונפלה לי הלסת !!!! אבל שוב "אלקטרוניקס פרו"..לכן כנראה השיקול יהיה C8
אם המחיר יירד קצת של ה - "77 אז יש על מה לדבר..אם לא אצטרך להתפשר על "65
וזה החמש סנט שלי בעניין
תודה

אני לא מבין את המעברים החדים שלך ממסך אולד C8 שלטעמך הוא הטוב ביותר לרכישה, ובאותה נשימה להתלהב ממסך סמסונג Q9FN. מדובר בטכנולוגיות שונות ב 180 מעלות אחת מהשנייה.

לדעתי השיקול של נותן השרות לא אמור להכריע לטובת מסך אחר, במידה ואהבת את טכנולוגיית QLED Q.D לך על זה.
 
אין פה שום מעבר חד...פשוט התמונה של הסמסונג Q9 לא נופלת ממסך OLED בצפיה של אחד מול השני
השוותי מול C7 והתמונה בסמסונג מפילה לסתות... בגודל "75 הסמסונג הרבה יותר אטרקטיבית מבחינת מחיר
מול ה - "77 C8 של LG השחור עמוק ביותר בסמסונג, בסרט לא הצלחתי להבדיל בין השחור ב - C7 לבין הסמסונג
רק כאשר הרצנו תוכנת כיול (Pattern) אז ראית שיש ל - OLED שחור מושלם לעומת הסמסונג אבל בצפיה בסרט ביום יום
במיוחד בסרטי 4K HDR הסמסונג פשוט פצצה של מסך...
מחכה בקוצר רוח שתסקור את המסך של סמסונג...תאמין לי שהופתעתי, ואני לא מחסידי המותג
עקב אכילס של הסמסונג זה השירות (אלקטורניקס פרו) וזה כן פקטור מבחינתי לרכישת מסך
 

אין פה שום מעבר חד...פשוט התמונה של הסמסונג Q9 לא נופלת ממסך OLED בצפיה של אחד מול השני
השוותי מול C7 והתמונה בסמסונג מפילה לסתות... בגודל "75 הסמסונג הרבה יותר אטרקטיבית מבחינת מחיר
מול ה - "77 C8 של LG השחור עמוק ביותר בסמסונג, בסרט לא הצלחתי להבדיל בין השחור ב - C7 לבין הסמסונג
רק כאשר הרצנו תוכנת כיול (Pattern) אז ראית שיש ל - OLED שחור מושלם לעומת הסמסונג אבל בצפיה בסרט ביום יום
במיוחד בסרטי 4K HDR הסמסונג פשוט פצצה של מסך...
מחכה בקוצר רוח שתסקור את המסך של סמסונג...תאמין לי שהופתעתי, ואני לא מחסידי המותג
עקב אכילס של הסמסונג זה השירות (אלקטורניקס פרו) וזה כן פקטור מבחינתי לרכישת מסך

שכתבתי שמדובר בטכנולוגיות שונות.
קיים הבדל עצום בעוצמת ההארה. התמודדות טובה יותר של מסך הסמסונג באור יום.
לכן, ממליץ לך לרכוש מסך שמתאים לחלל בו ימוקם המסך.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור