האם LG SCARLET 32LG60UR מתאים לדרישות שלי?

  • פותח הנושא פותח הנושא MOTIX
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

MOTIX

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
1
האם LG SCARLET 32LG60UR מתאים לדרישות שלי?
ביצעתי חיפוש בפורום ולא מצאתי תשובות לדרישות שלי

הדרישות:
יש לי מרחק בין הטלווזיה למיטה 2.5 ואפילו 3 מטר. הטלוויזיה לא תחובר לממיר של הוט בכלל אלא תשמש לחיבור HDMI מהמחשב נייד ואולי בעתיד לPS3. אני צופה בעיקר בסדרות HDTV או ב720P ואולי בעתיד גם ב1080 ומידי פעם בDVDRIP (דרך המחשב).

שאלות:
1. האם אוכל לראות באיכות טובה ומדוייקת את ווינדוס ממרחק 2.5-3 בטלוויזיה זו כמו במסך מחשב רגיל?
2. בנוסף יש לי רמקולים LOGITECH Z5500, האם אוכל לחבר אותם לטלוויזיה כדי שיהיה לי דולבי דיגיטל? באיזה חיבורים אני צריך להתחבר?
3. האם הSCARLET באמת טובה או שהיא סתם נהייתה פופלארית בגלל העיצוב שלה? יש לה הרבה יתרונות 4MS ניגודיות 1:50000, USB, מטלוויזיות 32 אינץ אחרות.
4. האם ניתן לתלות אותה על הקיר בצורה דבוקה לקיר למרות שהחיבורים שלה מאחורי המסך?

אשמח לקבל תגובות,
תודה מראש,
מוטי
 

1. אכן
2. מאיזה מקורות אתה חושב לקבל דולבי דיגיטל?
3. בדקנו את דגם ה- 42", אתה מזומן לקרוא ביקורות באתר.
4. יש מתקנים שמאפשרים זאת, אם כי המתקן עצמו בולט מהקיר.
 
תודה על התשובה. קראתי את הביקורת המדהימה שלכם.
המקור שממנו אקבל דולבי דיגיטל הוא מחשב נייד עם כרטיס קול רגיל...
האמת היא שהמערכת נותנת דולבי לבד, אבל לא בצורה הכי איכותית, יש לה יציאות אופטיות, דיגטליות (שאין לי מושג מה הן עושות...). אמרו לי שצריך לקנות כרטיס קול חיצוני. האם יש צורך בכך? אין אפשרות לחבר את זה באמצעות כבל אחר או משהו? מה דעתך?
הנה ההודעה שכתבתי בנושא.

אשמח לקבל תשובה,
מוטי
 
בנוסף רציתי לשאול אותך איזה דגם לקנות... יש של קוריאני ועוד כמה... אומרים שהמעבדים שונים ואין לי מושג מה יותר טוב...
הנה הודעה של מישהו שכתב על זה בפורום אחר

"הבנתי שיש כמה עניינים בLCD של LG סדרת SCARLET,מדובר על 32 אינץ'.
1. יש שני יבואנים ח.י + שלום כאשר שאחרון הבנתי בעייתי מאוד.
2. יש דגמים שמגיעים עם עברית וזה דגמים של י.ח ויש דגמים שאין עברית.
3. יש מעבדים שונים למרות שכולם אותו דגם,ג ם לפי הכיתוב של הדגם כולם אותו הדבר בדיוק.
4. מייצרים בכמה מדינות כמו: טיואן,סין,קוראה.

השאלה היא: איך אני אמור לדעת בדיוק מה אני קונה ומה הכי טוב בין כל הדגמים למרות שעל הנייר כולם אותו הדבר בדיוק ?
תודה לעונים, יש הבדל רציני במחירים גם למרות שכולם נראים אותו הדבר."
 

יש יבואן רשמי ח.י. ויש "מקבילי" י.שלום, הם מייבאים דגמים שונים במקצת, אתה יכול לברר עם שירות הלקוחות של ח.י.
 
בקשר לסקרלט ומחשב-הטלויזיה שלי מחוברת למחשב
סרטים רואים יופי

כיתוב של windows - נניח קובץ PDF או DOC די קשה לקריאה ממרחק של כ-2.5-3 מטר
וגם מעייף את העיין

יש אםשרות להתגבר על זה?
 
אתה מדבר בחיבור מחשב? אפשר להגדיל את הפונטים של שולחן העבודה.
בוורד תגדיר מרחק מתצוגה 100%-150% וגם ב- PDF אתה יכול להגדיל את התצוגה.
 

הקריאה הקשה של מסמכים היא לא בגלל הגודל אלא בגלל שגם מרצד וגם האותיות לא ממש חלקות
מה עשוים?
 
הגדרת בטלויזיה NR ?
נקרא JUST SCAN
 
היי ליאור,איך מגדירים את בטלויזיית הסקרלט את NR? תודה

הגדרת בטלויזיה NR ?
נקרא JUST SCAN[/QUOTE
 

מעבירים לכניסת HDMI, אח"כ מגיעים לתפריט ASPECT RATIO ושם בוחרים JUST SCAN
 
לצערי לא הצלחתי,יש לי סקרלט 37LG60UR

:-(
 
מה בדיוק לא הצליח?
 

נכנסתי לתפריט המסך עפ"י הנחייתך

אך לא הייתה את הפונקצייה ב HDMI לשנות ל NR ו JUST SCUN
 
מה מחובר לכניסת HDMI ? תבדוק גם התפריט התמונה נמצא על USER ולא על מצב אחר (כמו VIVID).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור